۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
«آب شدن» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «آب شدن» آماده نمایش و پخش جهانی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه فیلم کوتاه «آب شدن»، این فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی زندیه آماده نمایش و پخش در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شد. این فیلم کوتاه که با سرمایه‌گذاری فاطمه محمدی‌سیجانی ساخته شده است، برای سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ثبت‌نام کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه که در تهران و در چهار شبانه‌روز تصویربرداری شده است، آمده است: «علی که مادرش نیاز شدیدی به دارویی دارد، در بحبوحه کمبود دارو از تمام دوستانش کمک می‌گیرد تا او را در پیدا کردن آن یاری کنند. این پیدا کردن دارو با تمام مشقت‌هایی که دارد انجام می‌شود اما واقعیت هرکدام از دوستانش در این روند هویدا می‌شود ….»

کیوان ساکت‌اف، نگار نیک‌خواه‌آزاد، هادی شیخ‌الاسلامی، ستایش رجایی‌نیا و مهدی حسینی‌نیا در «آب شدن» ایفای نقش داشته‌اند.

فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارت از نویسنده مهدی زندیه و محسن رحمانی، کارگردان علی زندیه، مدیر تصویربرداری امیرمهدی نژادنیک، صدابردار مهرداد مقیسه، طراح صحنه و لباس مونا قاسم‌شعا و مونا رمضان، طراح گریم نیلوفر مرسل‌وند، تدوین علی زندیه، صداگذار کیان حجازی، اصلاح رنگ علی پورعبادی، موسیقی عماد فلاحی، مدیر تولید حسین افتتاحی و نوید نجفی، مجری طرح مؤسسه راویان اندیشه متین و گروه هنری دارت، عکاس لاله عباسی و آرمین مقدم، سرمایه‌گذار فاطمه محمدی‌سیجانی و تهیه‌کننده علی زندیه هستند.

کد خبر 594907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.