۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
صعود ۲ پله‌ای شهرداری خنجین

شهردار خنجین از ارتقای درجه این شهرداری از دو به چهار خبر داد و گفت: امیدواریم این ارتقای درجه در جهت توسعه و جذب امکانات برای آبادانی شهر به کار گرفته شود.

محسن آشناور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ارتقای درجه شهرداری خنجین از درجه دو به چهار ابلاغ شد که نشان از رشد شهرداری دارد و بدون شک این ارتقا در توسعه و آبادانی نقش مهم و بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: به استناد تبصره (۳) ماده (۱) آئین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و براساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها، ارتقای درجه شهرداری بر مبنای سه شاخص درآمد و بودجه و جمعیت و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری انجام می‌شود.

شهردار خنجین خاطرنشان کرد: درجه‌بندی شهرداری‌های کشور شامل ۱۲ رده است، درجه یک این رده‌بندی مربوط به شهرداری‌های تازه تأسیس و درجه ۱۲ برای کلان‌شهرها است.

آشناور تصریح کرد: آخرین ارتقای درجه‌بندی شهرداری خنجین سال ۹۶ بود که براساس آن درجه شهرداری از یک به دو ارتقا پیدا کرد، در حال حاضر و پس از چهار سال شاهد ارتقای درجه شهرداری از دو به چهار هستیم که دستاورد مهمی برای مجموعه شهرداری و شهر خنجین است.

وی با بیان اینکه این ارتقای درجه حاصل تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر است، گفت: چارت سازمانی و نیروی انسانی شهرداری، جذب بیشتر اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین به‌خصوص ماشین‌آلات سنگین آتش‌نشانی و تجهیزات و ادوات آتش‌نشانی و اختصاص کمک‌های اعتباری برای پروژه‌های ملی از فواید ارتقای درجه شهرداری است.

شهردار خنجین افزود: امیدواریم این ارتقای درجه جهت توسعه و جذب امکانات برای آبادانی شهر به کار گرفته شود.

به گزارش ایمنا، خنجین یکی از شهرهای استان مرکزی است.

کد خبر 594856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.