جابه‌جایی عزاداران حسینی در کرج با ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: طی دهه اول ماه محرم در مجموع ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس در سطح شهر، عزاداران حسینی را جابه‌جا کردند.

محسن امیدوارحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ارائه سرویس‌های رایگان اتوبوس به شهروندان کرجی در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، اظهار کرد: اتوبوس‌های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه‌ای را در چهار نقطه از شهر برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج و امامزاده حسن (ع) در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا به طور میانگین تعداد ۱۰ دستگاه برای جابه‌جایی عزاداران در نظر گرفته شد، اضافه کرد: تعداد اتوبوس‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) افزایش یافت به طوری که در دهه اول ماه محرم، در مجموع ۱۵۶۰ سرویس اتوبوس در سطح شهر عزاداران را جابه‌جا کرد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به خدمات ویژه این سازمان در ایام تاسوعا و عاشورا، گفت: در روز تاسوعا در مجموع ۴۰ دستگاه و در روز عاشورا نیز ۳۲ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی عزاداران حسینی در نظر گرفته شد و هر یک از اتوبوس‌ها در قالب دو سرویس به شهروندان سرویس‌دهی کرد؛ علاوه بر این، طی دو شب گذشته ۱۵ دستگاه اتوبوس در اختیار پلیس راهور قرار گرفت.

کد خبر 594841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.