اجرای ۸۰ درصدی مصوبات کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر شیراز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: گزارش عملکرد یک ساله کمیسیون حمل‌ونقل به منظور شفافیت به شهروندان ارائه شد.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی تذروی، امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش عملکرد یک سال گذشته کمیسیون حمل‌ونقل، اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد یک سال گذشته کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک به منظور شفافیت به شهروندان که صاحبان اصلی شهر هستند ارائه شده است که شهروندان می‌توانند فایل گزارش عملکرد یک ساله کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک را در سایت رسمی شورای اسلامی شهر شیراز مشاهده کنند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: گزارش عملکرد یک سال اخیر کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز که شامل ۱۴ مصوبات صحن و ۴۳ جلسات برگزار شده، ۱۳۵ دستور کار، ۸۸ تصمیم، ۲۹ طرح و لوایح بررسی شده و ۷۳۴ نامه ارجاع شده است.

وی افزود: مصوبات شاخص کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در دوره ششم شامل آئین خرید خدمت بهره‌برداری از ناوگان حمل‌ونقل مسافر درون‌شهری مانند اتوبوس، مینی‌بوس و ون توسط بخش خصوصی و عمومی غیردولتی و دریافت عوارض صدور مجوز تردد خودروهای باربر در محدوده طرح مکانی و زمانی شیراز است.

تذروی تصریح کرد: تفکیک سازمان حمل‌ونقل مسافر به دو سازمان تاکسیرانی و پایانه اداره حمل‌ونقل در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز انجام شده است، همچنین اجرای مطالعات، بهنگام‌سازی طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک کلان‌شهر شیراز از جمله مصوبات کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز است.

وی گفت: پس از جمع‌بندی و ارزیابی نهایی گزارش عملکرد بین تمام کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر شیراز، کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک با میزان اجرای ۸۰ درصد از مصوبات توانست رتبه اول را بین تمام کمیسیون‌ها کسب کند که این موضوع مهم نشان از همکاری و همدلی اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل دارد.

کد خبر 594826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.