شهردار شهرکرد با حمایت اعضای شورا معرفی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهردار منتخب با همراهی و حمایت اعضای شورای ششم معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در یکصدویازدهمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: تعامل شورای اسلامی شهر با نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان مطلوب بوده و همین امر موجب ایجاد همدلی در استان و شهرستان شده است.

وی افزود: ایجاد وحدت و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر می‌تواند زمینه انجام کارهای بزرگ از جمله انتخاب شهردار توانمند، سابقه مدیریتی و متخصص در حوزه مدیریت شهری را فراهم کند و شاهد پیشرفت، توسعه شهر و ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان مرکز استان باشیم که به‌زودی شهردار منتخب با همراهی و حمایت اعضای شورا معرفی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه از نظرات صاحب‌اندیشان و نخبگان شهر برای رفع مشکلات شهرکرد استقبال می‌کنیم، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، بزرگان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی یکی از برنامه‌های شورای اسلامی در دوره دوم است که می‌تواند در احصای مشکلات شهری و ارائه ایده‌های مختلف مدیران، به مجموعه مدیریت شهری کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه با هم‌افزایی و همگرایی مردم شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در شهر خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد: در سال دوم شورای اسلامی شهر شاهد اقدامات مؤثری در شهر باشیم.

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد نیز در سخنانی با توجه به گلایه‌های برخی از شهروندان در خصوص انتخاب شهردار، تاکید کرد: انتخاب شهردار شهرکرد باید با اولویت در دستور کار قرار گیرد، زیرا انتخاب نکردن شهردار، شهرداری شهرکرد را متحمل زیان‌های بسیاری کرده است.

فرشاد چراغپور، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرکرد، آینده‌ای روشن را با هم‌افزایی بین همه اعضای شورای ششم برای شهر متصور شد و اظهار کرد: با پایان یافتن انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره ششم شورای اسلامی شهرکرد، رقابت پایان یافت و در حال حاضر رفاقت برای پیشرفت، آبادانی و خدمت به مردم از سر گرفته شده است.

کد خبر 594824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.