قیمت لپ‌تاپ اچ پی، لنوو و ایسوس امروز (۱۸مرداد) + دانلود لیست

قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های اچ‌پی، لنوو و ایسوس در بازه‌های زمانی مختلف تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ نوعی از رایانه است که به دلیل قابل حمل بودن و داشتن وزن و سایزی کم، بیشتر از کامپیوترهای خانگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دانستن قیمت لپ‌تاپ‌های برتر و پرفروش به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بین نمونه‌های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنند.

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های امروز

لپ‌تاپ ایسوس X543MA-GQ1012

لپ‌تاپ‌های سری X ایسوس به نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارد و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت است؛ این محصولات معمولاً با مشخصات سخت‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی عرضه می‌شود تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران مختلف باشد. یکی از این محصولات X543MA-GQ1012 است که مثل مدل‌های قبلی به‌صورت کامل از پلاستیک ساخته شده است، اما کیفیت و استحکام آن حس بدنه آلومینیومی را القا می‌کند. این لپ‌تاپ با وجود ضخامت بدنه تقریباً زیاد ۲۷ میلی‌متری، فقط حدود دو کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل برای حمل و نقل دائمی گزینه مناسبی است.

این محصول از صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی، پنل با کیفیت HD و روکش مات استفاده می‌کند. کیبوردهای جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و پد لمسی یک‌تکه با حساسیت زیاد همچنین امکان استفاده از فرمان‌های لمسی، باعث شده است این محصول یک ابزار کارآمد برای انجام تمام کارهای روزمره باشد. رابط‌های کاربری و پورت‌ها هم از تنوع خوبی برخوردارند و پورت‌های معمولی مثل USB 3.2 ,USB 2.0 این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

این مدل مجهز به پردازنده مرکزی Intel N4020، پردازشگر گرافیکی 600 Intel UHD Graphics بدون حافظه گرافیکی مجزا، چهار گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک است که برای کاربری عمومی مناسب است. باتری سه سلولی «لیتیوم‌یون» آن تا پنج ساعت توان روشن نگه‌داشتن دستگاه را دارد. درمجموع لپ‌تاپ X543MA-GQ1013 ایسوس را می‌توان محصولی با طراحی شیک و با امکانات قابل‌قبول دانست که برای انجام امور روزمره در محیط کار یا خانه گزینه بسیار خوبی است. گفتنی است در این محصول امکان اضافه کردن رم و نصب حافظه SSD هم وجود دارد که ارزش خرید بالایی را به آن داده است.

  • سری پردازنده: Celeron
  • ظرفیت حافظه رم: چهار گیگابایت
  • نوع حافظه رم: DDR4
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

در ادامه لیست قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها در بازه ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده می‌کنید:

دانلود لیست قیمت لپ‌تاپ (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 594803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.