۱ مدال نقره و ۲ برنز دستاورد ملی‌پوشان پارا شنای ایران

در رقابت‌های پارا شنای بازی‌های کشورهای اسلامی، شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد و محمد کریم‌زاده به‌ترتیب صاحب مدال‌های نقره و دو برنز برای ایران شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای ورزشکاران کشورمان خوب پیش رفت و ملی‌پوشان پا را شنای ایران، یک مدال نقره و دو مدال برنز برای کاروان کشورمان به ارمغان آوردند.

در ادامه رقابت‌های شنای کشورهای اسلامی شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در مواد ۲۰۰ آزاد و مختلط موفق به راهیابی به مرحله پایانی شدند و امروز بعد ازظهر _دوشنبه هفدهم مردادماه_ در مرحله فینال برای کسب مدال به مسابقه پرداختند.

شاهین ایزدیار که روز گذشته در ۴۰۰ متر آزاد مدال نقره گرفته بود امروز در ٢٠٠ متر مختلط هم در جایگاه دوم ایستاد و ورزشکاری از ازبکستان به‌دلیل کلاس‌بندی در جایگاه نخست قرار گرفت. سینا ضیغمی‌نژاد دیگر نماینده کشورمان نیز در جایگاه سوم ایستاد و همچنین محمد کریم‌زاده در ٢٠٠ متر آزاد سوم شد.

۱ مدال نقره و ۲ برنز دستاورد ملی‌پوشان پارا شنای ایران

در مسابقات دیروز نیز سینا ضیغمی‌نژاد موفق به کسب مدال طلا و نقره در رشته‌های ۴۰۰ متر و ۱۰۰ شده بود و شاهین ایزدیار در ماده ۴۰۰ متر به مدال نقره رسید.

کد خبر 594737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.