خبرنگاران راستین با عشق و ایثار قلم می‌زنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبرنگاران راستین و آزاده همواره در راه آگاهی و بیداری جامعه با گفتن حقیقت و نوشتن واقعیت با عشق ،ایثار و تعهد قدم برمی‌دارند و قلم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و براساس یادداشتی از سید جعفر تشکری هاشمی، امسال روز خبرنگار _هفدهم مردادماه_ با سالروز شهادت سالار و سرور شهیدان همزمان شده است.

در یادداشت عضو شورای اسلامی شهر تهران آمده است:

«عاشورای حسینی (ع)، زیباترین جلوه عشق، ایثار، صبر، تعهد و آزادگی است؛ حماسه باشکوه انسان‌های پاک‌دل، راست‌قامت و بلندهمتی که عاشقانه در راه بیدار کردن جامعه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه اعتقاد خود به وعده الهی، پیمان بستند و از جان عزیزشان گذشتند اما پیمان خود را با معبودشان نشکستند.

با وام گرفتن از این قیاس، اعتقاد دارم خبرنگاران راستین و آزاده، همواره در راه آگاهی و بیداری جامعه با گفتن حقیقت و نوشتن واقعیت، با عشق، ایثار و تعهد، قدم بر می‌دارند و قلم می‌زنند.

ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران وفادار ایشان، روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و با سلام و درود بر شهدا و درگذشتگان عرصه رسانه، برای عزیزان خبرنگار آرزوی توفیق روزافزون در ایفای رسالت خطیری که بر عهده دارید و صبوری در برابر ناملایمات و سختی‌های این شغل بسیار سخت و البته بسی ارزشمند دارم.

سید جعفر تشکری هاشمی

عضو شورای اسلامی شهر تهران»

کد خبر 594692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.