فولاد ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ آخرین جدال تدارکاتی جنوبی‌ها به‌سود فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی، با نتیجه دو بر یک از سد نفت مسجدسلیمان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان که تمرینات خود برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر را در اهواز دنبال می‌کند، در ششمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان نکونام پایان رسید. ساسان انصاری هر دو گل تیم فولاد در این دیدار را به ثمر رساند و تک‌گل شاگردان مهاجری را نیز علیرضا دغاغله وارد دروازه فولاد کرد. این مصاف، آخرین بازی تدارکاتی دو تیم پیش از شروع لیگ بیست‌ودوم بود.

تیم فولاد خوزستان در پنج دیدار تدارکاتی پیش از این بازی، موفق شده بود تیم‌های ام‌صلال قطر، الشحانیه قطر، ملوان بندرانزلی و پارس‌جنوبی جم را شکست بدهد و مقابل سایپا به تساوی برسد.

شاگردان رضا مهاجری نیز در حالی امشب به‌مصاف فولاد خوزستان رفتند که اردویی را در اهواز برپا کرده‌اند و تنها دیدار تدارکاتی‌شان پیش از این بازی، مقابل تیم دسته‌یکی شمس‌آذر قزوین بود که با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شده بودند.

نفت مسجدسلیمان در هفته نخست فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران، روز جمعه بیست‌ویکم مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای تیم تازه لیگ‌برتری‌شده مس کرمان خواهد بود.

فولادی‌ها نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه بیست‌ودوم مردادماه در فولاد آرنا به‌مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود.

کد خبر 594584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.