گوگل گوشی‌هایی با بدنه سرامیکی تولید خواهد کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوگل در آینده گوشی‌های جدید از سری پیکسل را با بدنه سرامیکی عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تولید گوشی‌های پرچم‌دار آینده گوگل بر عهده شرکت سازنده آیفون‌های اپل، یعنی فاکسکان خواهد بود. این گوشی‌ها احتمالاً مدل‌های تاشو شرکت گوگل هستند که در حال حاضر با نام پیکسل نوت‌پد یا پیکسل فولد شناخته می‌شوند. گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که گوشی پرچم‌دار پیکسل بدنه‌ای از جنس سرامیک خواهد داشت.

شرکت گوگل از انواع مواد از جمله پلاستیک، شیشه و فلز در ساخت گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده است، اما تاکنون شاهد عرضه مدل سرامیکی محصولات این شرکت نبوده‌ایم. شرکت‌های دیگر در سال‌های گذشته گوشی‌هایی با بدنه سرامیکی تولید کرده‌اند که از جمله می‌توان به اوپو Find X5 Pro اشاره کرد. به نظر می‌رسد که پیکسل سرامیکی از نمایشگری با وضوح ۱۰۸۰ * ۲۰۴۸ پیکسل بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه خواهد شد.

علاوه بر این، محصول ذکر شده به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم با قابلیت بزرگ‌نمایی پریسکوپی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه اختصاصی تنسور ۲ گوگل اشاره کرد. همچنین، انتظار می‌رود که این دستگاه به دوربین تله‌فوتو دیگر با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 مجهز شود. در بعضی از گزارش‌ها اعلام شده است که این ویژگی‌ها به مدل پرچم‌دار کنونی پیکسل گوگل مربوط است که برای رقابت با گلکسی S22 اولت را سامسونگ روانه بازار خواهد شد.

کد خبر 594525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.