بریدگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو فضای زیادی را اشغال می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بریدگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو احتمالا فضای زیادی را اشغال می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به احتمال زیاد از بریدگی جدیدی بهره خواهد برد، بدین ترتیب برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ تاکنون شاهد تغییر این بخش از گوشی‌های اپل خواهیم بود. رندرهای فاش شده، نمونه‌های ساختگی و تصاویر محافظ نمایشگر مدل‌های پرو آیفون ۱۴ را نشان می‌دهند که بریدگی بالای صفحه‌نمایش آن‌ها به شکل قرصی و دایره‌ای خواهد بود و دوربین سلفی و حسگرهای Face ID را در خود جا خواهد داد.

به نظر می‌رسد که بریدگی بالای نمایشگر مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ فضای قابل‌توجهی را اشغال خواهد کرد. ظاهراً اپل Face ID و اجزای دوربین سلفی را تغییر نداده است و فقط قسمت اطراف بریدگی نمایشگر آیفون‌های چند سال اخیر را با طراحی جدید خود حذف کرده است. احتمالاً شرکت اپل آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس را به نمایشگرهایی با ابعاد بزرگ‌تر ۶.۱۲ و ۶.۶۹ اینچ مجهز خواهد کرد. به منظور مقایسه، آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس به ترتیب از نمایشگر ۶.۰۶ و ۶.۶۸ اینچی بهره می‌برند.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که همه نسخه‌های سری آیفون ۱۴ اپل به دوربین جلوی بهتر با فوکوس خودکار و لنز شش تکه به جای لنز پنج تکه کنونی مجهز خواهند شد، بنابراین دوربین جلوی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل می‌توان تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری را ثبت کند.

آیفون ۱۴ و ۱۴ پرومکس به تراشه جدید A16 Bionic مجهز خواهند شد و امکان دارد دوربین اصلی آن‌ها نیز از حسگر جدید ۴۸ مگاپیکسلی بهره ببرد. مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ از طراحی، تراشه و حسگر دوربین اصلی سری آیفون ۱۳ بهره خواهد برد. طبق گزارش‌های موجود، اپل احتمالاً سری آیفون ۱۴ را در ماه سپتامبر در کنار اپل واچ سری ۸ به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 594389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.