حمله خونین سگ خانگی به نوجوان ۱۲ ساله در رفسنجان

بر اثر حمله سگ خانگی یک نوجوان ۱۲ ساله در رفسنجان از ناحیه پا و گوش دچار آسیب شد و تاکنون دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، شهر رفسنجان جمعیت زیادی از سگ‌های ولگرد را در خود جای داده است که همواره شهروندان را مورد حمله و رعب و وحشت خود قرار می‌دهند و آمار حیوان‌گزیدگی در این شهرستان بالا است.

سگ‌های خانگی نیز بعضی بدون قلاده در کوچه و محله‌ها رها می‌شوند و خطراتی برای همسایه‌ها به وجود می‌آورند. در جدیدترین حمله سگ خانگی، پنجشنبه شب یکی از نوجوانان اتباع ساکن یکی از محله‌های شهر مورد حمله قرار می‌گیرد.

دایی این نوجوان که مورد حمله سگ قرار گرفته است، اظهار کرد: پنجشنبه شب ساعت ۲۳ درحالی که درب خانه باز بود سگ وارد خانه شد و به خواهرزاده‌ام حمله کرد. وی بر اثر حمله سگ همسایه دچار آسیب شده و اکنون در بخش جراحی مردان بستری است.

به گزارش صدآنلاین، وی افزود: علیرضا ۱۲ سال سن دارد و از ناحیه گوش و پا دچار آسیب جدی شده و تاکنون دو بار به اتاق عمل رفته است. هزینه عمل جراحی و سایر هزینه‌ها هم روی دست خانواده مانده که از پس پرداخت آن بر نمی‌آیند. تاکنون به‌دلیل وجود این سگ خطرناک شاکی هم شده‌اند که توجهی به موضوع نشده است.

کد خبر 594340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.