پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

اگر بیت‌کوین طی روزهای آینده بتواند یک ساختار اصلاحی دیگر را انجام دهد و تا محدوده کف کانال صعودی خود را اصلاح کند، می‌تواند تا محدوده ۲۱ تا ۲۲ هزار دلاری کاهش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت کوین امروز افت ۰.۵ درصدی را تجربه کرد و به سطح ۲۳ هزار ۱۸۵ دلار رسید، اما اتریوم روند بهتری داشت و رشد ۳.۲ درصدی را تجربه کرد، رمزارز بایننس نیز به روزهای صعودی خود ادامه می‌دهد و با رشد ۶.۵ درصدی به محدوده ۳۱۵ دلار و ۴۶ سنت رسید، شاخص ترس و طمع در سطح ۳۱ واحد باقی ماند، دامیننس بیت کوین نیز به سطح ۴۱.۲۳ رسید. براساس آخرین تحلیل تکنیکال بیت کوین پیش‌بینی یک موج اصلاحی تا محدوده کف کانال را برای این رمزارز داریم.

ایلان ماسک در آخرین اظهارات خود گفته که دوج کوین می‌تواند در تراکنش‌های مالی بهتر از بیت کوین عمل کند. «مایکل سیلور» می‌گوید که کناره‌گیری او از سمت مدیرعاملی، از چهار سال پیش در دستور کار قرار داشته است، کمیسیون بورس و اوراق بهادار قصد دارد تمام صرافی‌های ارز دیجیتال آمریکایی را بررسی کند و یک سناتور آمریکایی گفته است که لایحه کاهش دخالت وال استریت در ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۳ هزار و ۱۸۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۷۱۸ دلار

تغییرات: رشد ۳.۲ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۵ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: رشد ۶.۴۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۴ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۱۷ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۶ درصدی

سولانا (SOL): ۴۰ دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۴ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۹۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۳۲ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۲۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۴ درصدی

پولکادات (DOT): هشت دلار و ۷۰ سنت

تغییرات: رشد ۲.۸۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۹۷ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۴ دلار و ۹۵ سنت

تغییرات: رشد ۳.۹۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی

پیش‌بینی: اگر بیت کوین طی روزهای آینده بتواند یک ساختار اصلاحی دیگر را انجام دهد و تا محدوده کف کانال صعودی خود را اصلاح کند، می‌تواند تا محدوده ۲۱ تا ۲۲ هزار دلاری کاهش داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

شاخص ترس و طمع

پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

اخبار بازار رمزارزها

آدا وال: کاردانو می‌تواند بزرگ‌تر از هر چیزی باشد که در بازار ارزهای دیجیتال دیده‌ایم

آدا وال (ADA Whale)، اینفلوئنسر بزرگ کاردانو، به‌تازگی در حساب توئیتری خود گفته است: «می‌توان استدلال کرد که کاردانو احتمالاً امن‌تر و غیرمتمرکز تر از سایر بلاک چین‌ها است، اگرچه کاربران عادی متوجه این موضوع نمی‌شوند.». به گفته او، اگر حاکمیت غیرمتمرکز کاردانو پس از به‌روزرسانی «دوره ول‌تر» عملی شود، این شبکه بزرگ‌تر از هر چیزی خواهد شد که پیش از این در بازار ارزهای دیجیتال دیده‌ایم. طبق نقشه راه این پروژه، دوره ول‌تر، قطعه نهایی پازلی را فراهم می‌کند که شبکه کاردانو برای تبدیل‌شدن به یک سیستم خودپایدار به آن نیاز دارد.

ایلان ماسک: دوج کوین در مدیریت تراکنش‌ها بهتر از بیت کوین عمل می‌کند

ایلان ماسک در مصاحبه اخیر خود با پادکست «فول سِند» گفته است که بلاک چین دوج کوین ظرفیت پردازش تراکنش‌های بسیار بیشتری را نسبت به بیت کوین دارد. ماسک توضیح داده است که تراکنش‌های دوج کوین در ۶۰ ثانیه انجام می‌شود، درحالی‌که تأیید تراکنش‌های بیت کوین تقریباً ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. از نظر او همین کافی است تا بتوانیم این میم‌کوین را به‌عنوان یک سیستم پرداخت بهتر در نظر بگیریم. ماسک تأکید کرده است که عرضه تورمی سالانه پنج میلیارد توکن دوج کوین در برابر عرضه محدود به ۲۱ میلیون واحد بیت کوین، ممکن است باعث شود تا انتخاب بهتری به‌عنوان یک ارز مبادله‌ای در بلندمدت باشد.

۶۵ درصد از عرضه در گردش بیت کوین در یک سال گذشته جابه‌جا نشده است

کاهش شدید بهای بیت کوین بر میزان زیادی از عرضه در گردش آن تأثیری نداشته است. بر اساس داده‌های جدید گلسنود، بیش از ۶۵ درصد از عرضه در گردش بیت کوین یا حدود ۱۲.۳۵ میلیون واحد بیت کوین در حداقل یک سال گذشته جابه‌جا نشده است. این مقدار، افزایشی قابل‌توجه نسبت به میزان عرضه‌ای که حداقل در دو سال گذشته فعال نبوده و همچنین افزایش بیشتری نسبت به عرضه غیرفعال در سه سال گذشته را نشان می‌دهد. بر این اساس، ۸.۵۵ میلیون واحد بیت کوین معادل ۴۵ درصد از عرضه در گردش حداقل در دو سال گذشته جابه‌جا نشده است. این در حالی است که مقدار ۷.۲۲ میلیون بیت کوین معادل ۳۸ درصد از عرضه در گردش در طی سه سال گذشته غیرفعال بوده است. این داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران توجه کمتری به زمستان ارزهای دیجیتال دارند و از دارایی‌های خود در تمام شرایط بازار نگه‌داری می‌کنند.

وویجر دیجیتال ۲۷۰ میلیون دلار از سرمایه کاربران مالباخته خود را بازمی‌گرداند

دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در نیویورک با کارگزاری ارزهای دیجیتال وویجر (Voyager Digital) برای بازگشت ۲۷۰ میلیون دلار از سرمایه کاربرانش موافقت کرده است. مایکل والز، قاضی دادگاه، به وویجر اجازه داد تا مقدار وجوه مشخص شده که در حساب حضانتی بانک متروپولیتن کامرشال (MCB) نگهداری می‌شود، به مشتریانش بازگرداند. این شرکت ارزهای دیجیتال مستقر در نیوجرسی در ماه ژوئیه (تیر) همزمان با کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال ورشکسته شد و قابلیت برداشت حساب کاربران خود را متوقف کرد.

وجوه واریزی به شبکه آپتیمیزم ۸۰۰ درصد رشد داشته است

با انتشار آتی به‌روزرسانی ۲.۰ اتریوم، سرمایه‌گذاران مقدار قابل‌توجهی اتریوم را به قرارداد هوشمند شبکه لایه دوم اتریومی آپتیمیزم (Optimism) فرستاده‌اند. مقدار اترهای واریزی به این شبکه به ۴۰٬۰۰۰ واحد رسید که در ۹۰ روز گذشته بی‌سابقه بوده است. علاوه بر افزایش شدید سرمایه‌گذاری‌ها، توکن آپتیمیزم (OP) نیز شاهد افزایش چشم‌گیر حجم معاملات بوده است. البته تحلیلگران بازار چندان به صعودهای اخیر قیمت آپتیمیزم خوش‌بین نیستند. براساس تحلیل نمودار قیمتی این توکن به سبک امواج الیوت، تحلیلگران بر این باورند که این توکن در موج اصلاحی بعدی، که احتمالاً پس از انتشار به‌روزرسانی اتریوم باشد، شتاب صعودی خود را از دست می‌دهد.

هشدار کمیسیون بورس فیلیپین: در بایننس سرمایه‌گذاری نکنید

کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین به عموم مردم هشدار داده است تا در صرافی ارزهای دیجیتال بایننس سرمایه‌گذاری نکنند. این اقدام کمیسیون در واکنش به تلاش‌های اندیشکده سیاسی Infrawatch PH در جهت جلب نظر کمیسیون، برای اقدام علیه این صرافی بوده است. در نامه ارسال شده توسط الیور لئوناردو، رئیس کمیسیون، به مردم توصیه شد که از سرمایه‌گذاری در این صرافی خودداری کنند. همچنین کمیسیون خاطرنشان کرد که بایننس از اختیارات و یا مجوز لازم برای درخواست سرمایه‌گذاری برخوردار نیست.

تحلیلگر ارز دیجیتال: خرید سرمایه‌گذاران خرد دلیل اصلی صعود اخیر بیت کوین بوده است

مارکس سوتیریو، تحلیلگر کارگزاری دارایی‌های دیجیتال گلوبال بلاک (GlobalBlock)، ادعا می‌کند که صعود ۱۸ درصدی بیت کوین از کف قیمتی اخیر خود در تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) تا اوج محلی ۲۴٬۷۰۰ دلار که در تاریخ ۳۰ ژوئیه (هشتم مردادماه) ثبت کرد، عمدتاً به دلیل ورود سرمایه‌گذاران خرد به بازار بوده است. او می‌گوید سرمایه‌گذاران خرد به خصوص سرمایه‌گذاران خرد آمریکا با بیشترین نرخ در تاریخ در حال خرید بیت کوین هستند و این مورد دلیل اصلی صعود اخیر قیمت بیت کوین بوده است. او در حمایت از ادعای خود به چندین معیار اشاره کرده است. ازجمله معیارهای او شکاف یا گپ قیمتی نمودار کوین بیس پرمیوم، پویایی کیف پول‌های بیت کوین و جهش در قراردادهای خرد مشتقه گروه CME است.‌

جاستین سان از هاردفورک اتریوم حمایت می‌کند

«جاستین سان» بنیان‌گذار شبکه ترون، حمایت خود از هاردفورک اثبات کار (PoW) اتریوم را اعلام کرد. او در توئیت اخیر خود عنوان کرد که اگر این هاردفورک موفقیت‌آمیز باشد، مقداری از توکن‌های فورک شده (ETHW) را برای توسعه اکوسیستم، به جامعه و توسعه‌دهندگان آن اهدا می‌کند.

پولونیکس (Poloniex)، صرافی ارزهای دیجیتال او نیز اعلام کرد که همه دارندگان اتریوم در این صرافی پس از تکمیل به‌روزرسانی، توکن‌های جدید را به نسبت ۱:۱ دریافت خواهند کرد. این صرافی قصد دارد قبل از به‌روزرسانی، دو توکن فورک شده بالقوه برای اتریوم را تحت نمادهای ETHS و ETHW فهرست کند. کاربران می‌توانند اتریوم‌های خود را به هر یک از دو توکن و به نسبت ۱:۱ تغییر دهند.

قراردادهای آتی بیت کوین یورو و اتر یورو از روز ۲۹ آگوست در گروه بورس کالای شیکاگو آغاز خواهد شد

گروه بورس کالای شیکاگو (CME Group)، معاملات قراردادهای آتی بیت کوین یورو و اتر یورو را در روز ۲۹ آگوست (هفتم شهریور) آغاز خواهد کرد. گروه بورس کالای شیکاگو در روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از بررسی‌های قانونی، قصد دارد قراردادهای فیوچرز بیت کوین و اتر در ازای یورو را با سقف‌های پنج بیت کوین و ۵۰ اتر برای هر قرارداد راه‌اندازی کند.

پروژه دی‌بریج فایننس مورد حمله هکرهای کره شمالی قرار گرفته است

الکس اسمیرنوف (Alex Smirnov)، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران پروژه دی‌بریج فایننس (DeBridge Finance)، روز جمعه در توئیتر خود اعلام کرد که شرکت او مورد حمله یک گروه سایبری به نام لازاروس (Lazarus) مستقر در کره شمالی قرار گفته است. گفته می‌شود که گروه لازاروس مسئول چندین هک انجام‌شده در صنعت ارزهای دیجیتال، از جمله هک ۶۲۲ میلیون دلاری پل میان‌زنجیره‌ای رونین (Ronin) بوده است.

نقشه بازار

پیش‌بینی کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار

کد خبر 594237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.