تکمیل فاز نخست پروژه BRT  خیابان مسجدسید

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: پروژه BRT خیابان مسجدسید به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه عمرانی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به‌منظور سهولت در جابه‌جایی سریع مسافران و کاهش آلودگی هوا در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم بکتاشیان در بازدید از خط سوم پروژه BRT حدفاصل ایستگاه‌های تختی، صمدیه و مسجدسید، با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت اجرای پروژه و تسریع زمان تکمیل آن، اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین خیابان مسجدسید به عنوان یکی از محورهای دسترسی به مرکز شهر، مدیریت زمان در اجرای پروژه BRT این خیابان ضروری است که در این راستا پروژه در دو شیفت کاری به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه در حال اجرا است.

وی با اشاره به ویژگی‌های عمرانی پروژه BRT خیابان مسجد سید، افزود: این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه عمرانی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به منظور سهولت در جابه‌جایی سریع مسافران و کاهش آلودگی هوا برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه خط BRT مسجدسید در چهار فاز و در یک بازه زمانی پنج ماهه طراحی و پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: اجرای این پروژه از خردادماه سال جاری آغاز شد و در حال حاضر با تلاش‌های مستمر، فاز نخست آن حد فاصل چهارراه تختی تا خیابان طیب به طول ۳۵۰ متر آسفالت‌ریزی و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم خط BRT مسجدسید حدفاصل چهارراه زاهد تا چهارراه طیب نیز به طور همزمان در حال خاک‌برداری و انجام اقدامات عمرانی است، اظهار امیدواری کرد: اجرای این پروژه تا پیش از آغاز مهرماه سال جاری و بازگشایی مدارس با همکاری شهروندان به اتمام برسد.

کد خبر 594150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.