۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
بهبود وضعیت معابر شهری شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در راستای بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری، سهولت در تردد خودروها و تسهیل در رفت و آمد به منظور جلب رضایت شهروندان، اجرای عملیات آسفالت و روکش، بهسازی و لکه‌گیری معابر سطح شهر را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها، ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهری است.

وی افزود: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت بعضی معابر و خیابان‌های سطح شهر به دلیل فرسودگی آسفالت، تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی، نیازمند توجه بیشتر است تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به توجه این شهرداری جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری و سهولت تردد خودروها و تسهیل در رفت و آمد به منظور جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات آسفالت و روکش، بهسازی و لکه‌گیری معابر سطح شهر را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

نجفی اضافه کرد: مسئولان باید قدر خدمت به مردم را بدانند و در این فرصت محدود برای ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، چرا که شهروندان خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند.

وی با اشاره به ضرورت خرید ماشین جمع‌آوری زباله، گفت: در صورت تخصص تسهیلات به شهرداری می‌توانیم اقدامات لازم را برای خرید ماشین پرس و حمل زباله انجام دهیم و آمادگی داریم تا در راستای توسعه شهر با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنیم.

کد خبر 594080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.