نباید از سبک لباس غربی‌ها تبعیت کنیم

امام جمعه بادرود گفت: امروز دشمنانی داریم که به مراتب نسبت به گذشته جسورتر، خبیث‌تر و گستاخ‌تر شده‌اند و نمی‌خواهند پیشرفت ملت ایران را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد دشمنان از برگزاری مراسم‌های آئینی محرم و به‌ویژه عزاداری‌ها پرشور با حضور جوانان وحشت دارند و به همین دلیل نیز به دنبال تضعیف آن هستند، البته به لطف الهی هرگز موفق نخواهند شد.

وی افزود: امروز دشمنانی داریم که به مراتب نسبت به گذشته جسورتر، خبیث‌تر و گستاخ‌تر شده‌اند و نمی‌خواهند پیشرفت ملت ایران را ببینند.

خطیب جمعه بادرود خاطرنشان کرد: آنان می‌دانند که با این ملت مؤمن متعهد شهید داده نمی‌شود با زبان زور حرف زد، چراکه این ملت شکست ناپذیر است.

قاسمی تصریح کرد: دشمنان ما شبانه روز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، اما در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و هدایت‌های امامین انقلاب، تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد که آنان به اهداف شوم خود برسند.

وی اضافه کرد: اگر امروز ما در جامعه بر حجاب و عفاف تکیه و تاکید می‌کنیم بر اساس مبانی اسلامی قرآنی، دینی، نبوی ایرانی و حسینی است و نباید ارزش و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را گم کنیم و از سبک لباس از اروپایی‌ها و غربی‌ها تبعیت کنیم.

خطیب جمعه بادرود گفت: در آستانه روز و هفته خبرنگار قرار داریم، ضمن تبریک و خداقوت به خبرنگاران متعهد و گرامیداشت یاد و نام شهیدان آوینی و صارمی، وظیفه خود می‌دانم که از تمام اصحاب رسانه که در رساندن اخبار دقیق مسئولان را یاری می‌کنند تشکر نمایم.

قاسمی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه بدون کمترین چشمداشتی حقیقتاً تلاش و از حقوق مردم منطقه دفاع می‌کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم، ارتقای خدمت‌رسانی و پیشرفت امور شهر و منطقه، آثار و برکات فراوانی را به ارمغان آورند.

امام جمعه بادرود تاکید کرد: امروز یکی از اساسی‌ترین قدرت‌ها برای هر کشوری توانمندی در زمینه اطلاعات و اخبار است؛ بنابراین مسئولان باید قدردان خبرنگاران باشند آنها را مورد لطف و عنایت خود قرار دهند و علاوه بر این خبرنگاران را در جریان حضور مسئولان لشکری و کشوری در منطقه قرار دهند تا به موقع مطالبات مردمی را از آنها بخواهند.

قاسمی گفت: به صورت ویژه از رسانه‌های منطقه و استان و کشور که اخبار نماز جمعه را رصد و مطالبات مردم را دنبال می‌کنند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 594024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.