تدابیر ایمنی سازمان آتش‌نشانی فردیس برای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: تدابیر ایمنی و تمهیدات لازم سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در این شهر اتخاذ شده است.

به گزارش ایمنا، حسین عاشوری اظهار کرد: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور پرشور دسته‌های عزاداری و خیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جهت اقامه عزا و شعائر دینی و مذهبی، در سطح شهر هستیم، با ازدحام جمعیت و بعضاً ترافیک در برخی خیابان‌ها و مسیرها مواجه خواهیم بود.

وی افزود: از این رو برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیدات لازم لحاظ شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: ناوگان خودرویی و آتش‌نشانان با استقرار هشت دستگاه خودروی آتش نشانی در هشت نقطه مختلف شهر و با حضور و آماده‌باش کامل آتش نشانان و مسئولان در سازمان آتش نشانی فردیس و ایستگاه‌های تابعه آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات لازم را انجام دهند.

عاشوری تصریح کرد: در کنار تمام تلاش‌هایی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان فردیس انجام می‌دهند، از عزاداران حسینی (ع) تقاضا داریم همانند همیشه همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و در صورت وقوع اتفاق، خونسردی خود را حفظ نموده و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعاً حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیرهای عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 593998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.