آزمون دوم شاگردان قلعه‌نویی در اردوی خارج از کشور

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که آخرین اردوی پیش‌فصل را در ترکیه برپا کرده، فردا _جمعه چهاردهم مردادماه_ در دومین مصاف تدارکاتی خود به‌مصاف تیم فوتبال ایوب‌اسپور می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان دو روز پیش برای برپایی آخرین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل، راهی ترکیه شد تا با انجام چند بازی تدارکاتی مهیای لیگ بیست‌ودوم شود.

شاگردان قلعه‌نویی، عصر روز گذشته و در اولین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه، به مصاف تیم پروفشنال‌لیبرتی غنا رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، فردا _جمعه چهاردهم مردادماه_ از ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت ایران و در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به‌مصاف تیم فوتبال ایوب‌اسپور این کشور می‌رود.

ایوب‌اسپور با توجه به جذب مهره‌های گران‌قیمت، در میزان ارزش مالی تیم‌های لیگ دسته‌اول ترکیه، به عنوان متمول‌ترین تیم ارزش‌گذاری شده و در فصل جاری که از جمعه هفته آینده آغاز می‌شود، مدعی اصلی صعود به سوپرلیگ ترکیه محسوب می‌شود. این دیدار که می‌تواند محکی جدی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی باشد در شهر استانبول و در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ایوب‌اسپور برگزار خواهد شد.

سیرجانی‌ها پس از پایان اردوی آماده‌سازی‌شنبه _بیست‌ودوم مردادماه_ در هفته نخست لیگ‌برتر برابر تراکتور تبریز قرار می‌گیرد.

کد خبر 593936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.