حمایت بازیکنان تیم‌ملی فوتبال از مهدی تاج؟ + عکس

بازیکنان تیم‌ملی فوتبال کشورمان یک استوری معنادار و مشترک را در اینستاگرام منتشر کردند و خواهان انتخاب بهترین فرد برای ریاست فدراسیون فوتبال شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماجرای نیمکت سرمربیگری تیم‌ملی فوتبال کشورمان هنوز از مهم‌ترین مسائل مبهم فوتبال ایران است که به هیچ طریقی حل و فسخ نشده است‌. موافقان و مخالفان دراگان اسکوچیچ هفته‌های گذشته از وی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی در جام‌جهانی دفاع و یا انتقاد کردند که مشکلات عجیبی را در فضای فوتبال ایران به‌وجود آورد.

اکنون مجدداً بازیکنان تیم‌ملی ایران، یک استوری مشترک و معنادار را منتشر کرده‌اند؛ با این تفاوت که دیگر به جناح موافق و مخالفان سرمربی فعلی و آینده تیم‌ملی مربوط نمی‌شود و این‌بار به رئیس آینده فدراسیون فوتبال اشاره کرده‌اند.

در این استوری که مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون آن را منتشر کرده‌اند؛ از اعضای مجمع تقاضا کرده‌اند بهترین تصمیم را برای ریاست فدراسیون فوتبال بگیرند تا مانند جام‌جهانی قبلی، تیم‌ملی در کمال آرامش نتایج خوبی را در قطر رقم بزند.

استوری معنادار بازیکنان تیم‌ملی فوتبال در حمایت از مهدی تاج + عکس

برداشت‌ها می‌تواند به گونه‌ای باشد که این سه ستاره بزرگ فوتبال ایران به‌طور غیرمستقیم از رئیس قبلی یعنی مهدی تاج حمایت کرده‌اند و خواهان حضور دوباره وی در ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

کد خبر 593925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.