برقراری بیش از ۶۳ هزار تماس با آتش‌نشانی اصفهان در تیرماه سال جاری

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان، با بیان اینکه طی تیرماه سال جاری، ۶۳ هزار و ۱۱۸ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، گفت: طی مدت مذکور، مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به ۱۳۲۹ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تیرماه سال جاری، ۲۷۸ دستگاه اطفائیه در شهر استقرار یافت و ۳۵۳ گشت ایمنی نیز در سطح شهر اصفهان انجام شد.

وی با بیان اینکه در تیرماه ۶۳ هزار و ۱۱۸ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، افزود: طی مدت مذکور، مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به ۱۳۲۹ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی مدت مذکور ۵۸۶ مورد حریق در سطح استان اصفهان رخ داده است، تصریح کرد: در تیرماه به ۷۴۳ حادثه و خدمات ایمنی، خدمت‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حریق و حوادث ۰۳:۵۳ بوده است، خاطرنشان کرد: ۴۵۴ نفر در مأموریت‌های انجام شده توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان از حوادث نجات یافته‌اند.

کد خبر 593861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.