اجرای ۴۰ پروژه شاخص عمرانی و زیربنایی در شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

اکبر شاهوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر با موضوع اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی عام‌المنفعه در سطح شهر و با هدف نظارت دقیق‌تر، اجرای طرح‌های عمرانی به این سازمان واگذار شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه‌ها شاهد جهش در بودجه سازمان برای اقدامات عمرانی و زیربنایی سازمان در راستای اجرای سیاست‌گذاری شورای شهر هستیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در راستای توسعه همه جانبه و عدالت‌محور، اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفت که طبق برنامه و اولویت‌بندی ۴۰ پروژه مهم عمرانی و زیربنایی با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد ریال با برگزاری آگهی مناقصه، بارگذاری در سامانه ستاد و انتخاب پیمانکار در سطح شهر در حال اجرا است.

شاهوردی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها شاهد جهش در بودجه سازمان برای اقدامات عمرانی و زیربنایی و اجرای سیاست‌گذاری شورای شهر هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با حجم تکالیف عمرانی و اهتمام بر تکمیل پروژه‌ها به‌عنوان سرمایه‌های شهر، مجموعه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با شتاب بیشتری بر مسیر ریل‌گذاری توسعه اقدام کند.

کد خبر 593839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.