افزایش ۱۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری زاهدان

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: بودجه عمرانی شهرداری امسال ۱۰ درصد افزایش و بودجه جاری ۱۰درصد کاهش یافته است و ساماندهی ماشین‌آلات کاهش هزینه‌ها را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن سپاهی، امروز -پنج‌شنبه سیزدهم مردادماه _در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بودجه سال گذشته شهرداری زاهدان ۱,۴۰۰ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر زاهدان امسال انجام می‌شود که قرارداد ۶۰۰ هزار مترمربع آن امضا شده و ۴۰۰ هزار مترمربع دیگر نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی زاهدان گفت: رویکرد شورای اسلامی ششم شهر زاهدان عدالت محوری، امانت‌داری، اصلاح رفتارهای نادرست و توسعه متوازن است.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته طرح‌های مختلفی در شهر به اجرا در آمده که مباحثی از جمله چهار تقاطع غیرهم‌سطح، امضای تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احیا و رشد فضای سبز، ایجاد پارک‌های بانوان در مناطق پنج‌گانه شهری، احیای کمربند سبز شهر، بهسازی و آماده‌سازی دو پارک محله‌ای، ۱۵ زمین چمن در سطح شهر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده شهدا، نام‌گذاری معابر و افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دست اجرا و پیگیری است.

سپاهی خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی شهرداری امسال ۱۰ درصد افزایش و بودجه جاری ۱۰ درصد کاهش یافته است و ساماندهی ماشین‌آلات کاهش هزینه‌ها را به دنبال داشته است. کمیسیون‌های ۹‌گانه شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را به رفع مشکلات و رفاه شهروندان معطوف کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در شورای ششم دو کمیسیون بانوان و ورزش و جوانان به کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اضافه شده است.

کد خبر 593788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.