پسر جوان به قتل مادر و خاک کردن جسد وی اعتراف کرد!

پسر جوان که به خاطر مفقودی مشکوک مادرش در شرق تهران دستگیر شده بود، در دادسرای جنایی به قتل مادر خود اعتراف کرد.

به گزارش ایمنا، یکم تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده مفقودی یک زن میانسال در شرق تهران در دستور کار دکتر حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم‌جنایی پایتخت قرار گرفت. بررسی‌های ابتدایی نشان داد، اوایل خردادماه زن میانسال سوار بر خودروی پسر خود شده اما دیگر به خانه بازنگشته است. این زن آخرین بار همراه با فرزندش سوار خودرو ۲۰۶ بوده و پس از آن تلفن همراه وی خاموش شده است.

همین کافی بود تا بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی دستور بازداشت پسر جوان را به عنوان تنها مظنون پرونده صادر کند؛ بدین ترتیب خیلی زود پسر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازپرسی در رابطه با مفقودی مادر خود اظهارات ضد و نقیضی به زبان آورد.

اعضای تیم جنایی در گام نخست به سراغ خودروی پسر جوان رفتند و در بازرسی‌های موشکافانه از خودرو ۲۰۶، آثار خون کشف کردند و با رصدهای گسترده اطلاعاتی پی بردند که پسر جوان در بازه زمانی ناپدید شدن مادرش همراه وی در خودرو بوده است.

از سوی دیگر بررسی‌های بازپرس پرونده نشان داد، دوربین‌های مداربسته اتوبان امام علی (ع) چهره مادر میانسال را در خودرو ۲۰۶ هنگامی که کنار فرزندش حضور داشته، ثبت کرده و روکش‌های خودروی مذکور ساعتی پس از خاموش شدن تلفن همراه زن میانسال تعویض شده است.

با توجه به ادله موجود در این پرونده مبنی بر خاموش شدن تلفن همراه زن میانسال در اتوبان امام علی (ع) و آثار خون وی در خودروی فرزند، پسر جوان به اتهام قتل دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.

اعتراف به قتل مادر در خودرو

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز چهارشنبه دوازدهم مردادماه، متهم برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی در حضور محسن اختیاری بازپرس شعبه هفتم و محمدجواد شفیعی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جرائم‌جنایی به قتل مادر خود اعتراف کرد.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، مرد جوان به دلیل اینکه مادر قصد داشت سندی که برای محکومیت وی وثیقه گذاشته را پس بگیرد، درگیری مرگباری را در خودرو ۲۰۶ رقم زده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، مقتول در جریان این درگیری توسط پسر خود از ناحیه سر هدف ضربات مشت قرار گرفته و به قتل رسیده است؛ این درحالی بود که قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد مادر را در بیابان‌های پردیس منتقل و خاک کرده است.

بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم به متخصصان پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی دستور داد تا برای کشف جسد مقتول به همراه متهم راهی محل مورد نظر در پردیس شوند.

تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده توسط بازپرس جنایی و پلیس آگاهی برای کشف جسد مقتول ادامه دارد.

منبع: تسنیم

کد خبر 593671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.