قیمت آیفون ۱۴ افزایش پیدا می‌کند؟

آیفون ۱۴ اپل با قیمتی کمتر از آنچه در شایعات اخیر اشاره شده است، به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شایعات اخیر حاکی از این است که قیمت سری آیفون ۱۴ از ۸۹۹ دلار آغاز می‌شود که نسبت به سری آیفون ۱۳ تقریباً صد دلار بیشتر است. با این حال، گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ احتمالاً برچسب قیمتی نسل قبل خود را همچنان حفظ خواهد کرد، زیرا اپل تمایل دارد قیمت‌ها را پایین نگه دارد.

شرکت اپل قصد دارد به زودی سری آیفون ۱۴ را معرفی کند در حالی که تاریخ رونمایی این گوشی‌ها هنوز تأیید نشده است، اما این شرکت معمولاً نسل جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی می‌کند. بعضی از گزارش‌ها نشان می‌دهد که همه مدل‌های نسل بعدی گوشی‌های اپل ۱۰۰ دلار نسبت به مدل‌های قبلی خود گران‌تر خواهد بود. طبق این شایعات، آیفون ۱۴ با برچسب قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد، اما اخیراً گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد شایعات قبلی در مورد قیمت این محصول احتمالاً نادرست بوده است.

شرکت اپل قصد دارد قیمت آیفون ۱۴ را در سطح مدل‌های کنونی این محصول نگه دارد تا بتواند در شرایط کنونی جهان و رکورد اقتصادی سراسری، همچنان فروش خوبی داشته باشد. طبق گزارش‌های جدید، آیفون ۱۴ دقیقاً مانند آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد، البته قیمت اعلام شده فقط برای مدل استاندارد آیفون ۱۴ معتبر است. با توجه به مطالب ارائه شده، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به ترتیب با برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 593631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.