اعلام وصول ۵ سوال از وزرای کابینه سیزدهم

عضو هیئت رئیسه مجلس موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

- سوال ملی سیدمحمد مولوی، نماینده مردم آبادان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه وزارت ورزش و جوانان برای محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در مناطق کم‌برخوردار.

- سوال ملی معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس از وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت کمتر توجهی به توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق محروم.

- سوال ملی معصومه پاشایی، بهرام نماینده مردم مرند و جلفا و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دلیل کم‌کاری و عدم نظارت کافی وزارت اقتصاد در مورد مناطق آزاد.

- سوال ملی فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم تحقق برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر در زمان رأی اعتماد.

- سوال ملی علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه به خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور.

کد خبر 593546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.