امضای تفاهمنامه تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی در تهران

سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران از امضای تفاهمنامه تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در پایتخت خبر داد و گفت: با امضای تفاهمنامه ساخت این تعداد مسکن، تاکنون مقدمات ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در تهران فراهم شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان نوسازی شهرداری تهران، مهدی هدایت اظهار کرد: تدوین برنامه تأمین مسکن و راه‌اندازی قرارگاه جهادی برای رفع موانع و تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران و سازندگان حوزه مسکن، زمینه مناسبی برای عبور از رکود ساخت‌وساز و نیل به رونق تأمین مسکن در شهر تهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی جلب مشارکت حرفه‌مندان و سرمایه‌گذاران و بهره‌برداری از تجربه و توانمندی آن‌ها برای ایجاد تحول در روند تولید مسکن ضروری است.

سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران افزود: این سازمان مبادله تفاهمنامه همکاری مشترک با فعالان عرصه تولید مسکن را در دستور کار قرار داده است و تاکنون شرایط مبادله تفاهم‌نامه برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم شده است.

وی از امضای تفاهمنامه تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: سه تفاهمنامه بین سازمان نوسازی و «گروه مشارکت انصار» به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ واحد مسکونی، «تعاونی مسکن ایثارگران غرب» و «تعاونی سپاشهر» هر کدام به ظرفیت تولید ۲۰۰۰ واحد مسکونی و در مجموع تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی مبادله شد که براساس این تفاهمنامه، طرفین در تأمین زمین، ارائه مجوزهای مورد نیاز و احداث مسکن همکاری خواهند کرد.

کد خبر 593483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.