بهای سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده تعیین‌تکلیف می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه کارگروه ماده ۱۸ درخصوص بهای سرویس مدارس به شورای اسلامی شهر ارسال شده است و بررسی آن در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ایمان فرهمندی با بیان اینکه همه‌ساله با آغاز سال تحصیلی، موضوع سرویس مدارس و رفت‌وآمد دانش‌آموزان به یکی از دغدغه‌های اصلی اولیا تبدیل می‌شود، اظهار کرد: سرویس مدارس از حیث آثار تربیتی که روی دانش‎‌آموز دارد و همچنین بحث‌های ایمنی و راحتی آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در بحث آئین‌نامه سرویس مدارس، کارگروهی متشکل از آموزش‌وپرورش، شهرداری و انجمن اولیا و مربیان شکل گرفته که سازمان تاکسیرانی، نماینده شهرداری در کارگروه ماده ۱۸ است، تصریح کرد: کارگروه ماده ۱۸ باید هزینه سرویس را برآورد، ناوگان مورد نیاز را تأمین، قراردادهای لازم را منعقد و هماهنگی‌های لازم را با مدارس و اولیا دانش‌آموزان انجام دهد؛ در مجموع، مدیریت نظامات مربوط به سرویس‌دهی مدارس به عهده این کارگروه است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: لایحه مربوط به بهای خدمات سرویس مدارس از سوی کارگروه مذکور تهیه و برای تصویب نهایی به شورای ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: شورای شهر به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸، صرفاً نرخ کرایه دریافتی راننده سرویس را به تصویب می‌رساند و سایر هزینه‌هایی چون هزینه‌های نظارتی و بالاسری را کارگروه ماده ۱۸ تعیین و در قراردادها لحاظ می‌کند.

فرهمندی ضمن اشاره به رسیدن موعد ثبت‌نام مدارس، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث، تعیین‌تکلیف بهای سرویس مدارس به منظور مدیریت هزینه خانواده‌ها است؛ لایحه کارگروه ماده ۱۸ در خصوص بهای سرویس مدارس به شورای اسلامی شهر ارسال شده و بررسی آن در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.

کد خبر 593474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.