تشکیل کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی در شورای ششم

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان هدف از تشکیل کارگروه نظارت بر پروژه‌های شهر را افزایش کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: شورای اسلامی شهر بر نحوه عملکرد اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق شهری نظارت دقیق دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری در بیست‌وچهارمین جلسه شورای معاونان معاونت عمران شهرداری اصفهان که با حضور کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم، تشکیل کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی است در این راستا تصمیم گرفته شد از رؤسای کمیسیون عمرانی در ادوار گذشته به منظور هم‌اندیشی و تبادل نظر دعوت به عمل آید.

وی با بیان اینکه مصطفی بهبهانی، یکی از رؤسای اسبق کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس به همراه جمعی از مهندسان و متخصصان سازمان نظام مهندسی در این کارگروه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: اعضای کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر دو روز در هفته، از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید میدانی می‌کنند و نکات فنی و اشکالات اجرایی را به معاون عمرانی منطقه گوشزد می‌کنند، همچنین گزارش بازدید در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مطرح و بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان هدف از تشکیل کارگروه نظارت بر پروژه‌های شهر را افزایش کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی دانست و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بر نحوه عملکرد اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق نظارت دقیق دارد؛ این نظارت مستمر از سوی شورا افزایش دقت متولیان امر در عرصه عمل را به دنبال خواهد داشت. هزینه پروژه‌های عمرانی شهر با پول شهروندان تأمین می‌شود، از این رو شورای اسلامی شهر نسبت به نحوه و کیفیت اجرای پروژه‌ها از نظر شرعی، اخلاقی و عرفی مسئول و پاسخگو است.

وی از تشکیل چندین جلسه کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهر در حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان خبر داد و گفت: فعالیت‌های عمرانی در شهر اقدام بسیار سختی است، در این راستا اگر شاهد جلوه‌های زیبایی در شهر اصفهان هستیم، جز با زحمت همکاران حوزه عمرانی شهر به دست نیامده است.

میرباقری با بیان اینکه تداوم جلسات هم‌اندیشی با متخصصان و کارشناسان در زمینه پروژه‌های عمرانی شهر امری ضروری است، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی با قبول مسئولیت در این نهاد تعهد شرعی به شهروندان دارند، بنابراین باید به بهترین نحو وظیفه خود را انجام دهند.

کد خبر 593421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.