انتخاب بازرس اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازرس اصلی شرکت واحد از این شغل انصراف داده است و باید برای انتخاب بازرس اصلی مجددا رای‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی، امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه _در هشتاد و سومین جلسه، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه (به صورت فوق‌العاده) به منظور " انتخاب بازرس اصلی برگزار شد، درخصوص این لایحه اظهار کرد: بازرس اصلی شرکت واحد از این شغل انصراف داده است و باید برای انتخاب بازرس اصلی دوباره رأی‌گیری شود.

سید جعفر تشکری هاشمی نیز محمدحسین نوروزی را معرفی کرده و گفت: او کارمند شهرداری است و سابقه طولانی در حوزه حمل و نقل دارد و به عنوان بازرس اصلی شورا در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه معرفی می‌شود.

درنتیجه اعضای شورا با ۱۶ رأی به محمدحسین نوروزی رأی موافق دادند.

همچنین در ادامه یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت بر حسن انجام کار و وظایف و عملیات هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران معرفی شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در این باره افزود: این نماینده وظیفه حضور در سازمان تاکسیرانی و نظارت بر عملکرد مدیر عامل و هیئت مدیره را دارد لذا مصطفی قنبرنژاد که از پرسنل معاونت حمل و نقل و ترافیک هستند، معرفی می‌شود.

در نهایت قنبرنژاد نیز با ۱۴ رأی موافق به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران در سازمان تاکسیرانی انتخاب شد.

کد خبر 593350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.