شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۱۲ مرداد

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _چهارشنبه دوازدهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه پارک شکوفه ۱۵۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۴۲، پاسداران ۱۴۹، رباط کریم با شاخص ۱۰۵، سلامت با شاخص ۱۱۰، علم و صنعت با شاخص ۱۰۱، قائم با شاخص ۱۰۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۵، اسلامشهر با شاخص ۹۱، امام خمینی با شاخص ۶۷، باقرشهر با شاخص ۹۸، پاکدشت با شاخص ۸۲، پردیس با شاخص ۸۴، پیشوا با شاخص ۵۹، چشمه با شاخص ۸۴، دانشگاه تهران با شاخص ۹۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، ژئوفیزیک با شاخص ۷۷، شهریار با شاخص ۹۲، لواسانات با شاخص ۶۴، ملارد با شاخص ۹۶ و ورامین با شاخص ۵۸ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 593303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.