تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش به دانش‌آموز بروجنی رتبه سوم کنکور

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌ و بختیاری، افتخارآفرینی دانش آموز بروجنی در کنکور سراسری ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین امیریان امروز _ سه‌شنبه یازدهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانش‌آموز بروجنی خانم سبا رضایی بروجنی در کنکور سراسری امسال رتبه سوم کنکور علوم تجربی را کسب کرد.

وی افزود: دستاورد بزرگ آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در کنکور و کسب رتبه سوم کنکور علوم تجربی توسط دانش‌آموز، سبا رضایی دانش‌آموز مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان بروجن موجب افتخار و سربلندی استان شد.

امیریان ضمن تبریک به این دانش آموز و خانواده و معلمان او، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان به همت معلمان، آموزگاران و همکاران صف و ستاد همواره در بسیاری زمینه‌ها در کسب رتبه‌های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب یکی از تاریخی‌ترین دستاوردها شد و کسب این رتبه در حالی که آموزش در سال‌های اخیر در زیست بوم جدید و به صورت مجازی و گاهاً حضوری دنبال می‌شد، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.

وی اظهار کرد: اینجانب ضمن قدردانی از حمایت خانواده‌ها در این شرایط خاص و تشکر از معلمان و مدیرانی که در کسب این دستاورد هر کدام به سهم خود اثرگذار بودند، آرزو دارم این دختر پرتلاش استان در تمامی مراحل زندگی و طی مدارج علمی موفق و پیروز باشند.

کد خبر 593293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.