قانون‌مداری اساس فعالیت شورای ششم مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیوسته سعی کرده‌ایم رفتار و عملکردمان براساس قوانین و مقررات باشد؛ به‌دنبال محبوبیت خاص نبوده‌ایم و روزبه‌روز سعی شده در مسیر خدمت به مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حسن موحدیان با تسلیت ماه محرم‌الحرام، ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اظهار کرد: سومین روز این ماه منتسب به حضرت رقیه (س) است و این ایام را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدواریم عزاداری‌های این ایام ضمن اینکه منجربه معرفت و بصیرت مضاعف نسبت به قیام امام‌حسین (ع) می‌شود، مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با گذشت یک سال از فعالیت شورای ششم، انتخابات هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

وی درخصوص رویکردها و سیاست‌های شورای ششم مشهد، گفت: یکی از رویکردهای این دوره، «ارتباطات و تعاملات» بوده است؛ پیوسته سعی کرده‌ایم حضور مؤثری در بین مردم داشته باشیم. مردمی بودن وجه تمایز شورای ششم بوده و در این مسیر نمره قابل قبولی را دریافت کرده که شایسته تقدیر است.

موحدیان با بیان اینکه رویکرد دوم شورای اسلامی شهر مشهد در این دوره «حمایت» است، گفت: پیوسته تلاش کردیم این حس را به مردم القا کنیم که می‌توانند به منتخبان خود اعتماد کنند؛ تعداد مراجعان مردمی به شورای اسلامی شهر نشان می‌دهد که این اعتماد وجود دارد و این وجه را در سال دوم با قوت بیشتر، چه در شورای اسلامی شهر و چه در شهرداری ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه پیوسته سعی کرده‌ایم رفتار و عملکردمان براساس قوانین و مقررات باشد، گفت: به‌دنبال محبوبیت خاص نبوده‌ایم و روزبه‌روز سعی شده در مسیر خدمت به مردم تلاش بیشتری داشته باشیم؛ این مهم باید در سال جدید کاری شورای ششم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 593241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.