خدمات‌رسانی سازمان مدیریت پسماند به عزاداران حسینی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و عزاداران حسینی در ایام محرم هستیم و از شهروندان انتظار داریم در رعایت نظافت شهری با ماموران همکاری کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، حسین عمویی اظهار کرد: عوامل اجرایی و نظارتی این سازمان همزمان با آغاز ماه محرم و با هدف حفظ بهداشت شهروندان و پاکیزه نگهداشتن معابر سطح شهر با تمام توان در خدمت عزاداران حسینی هستند.

وی افزود: کارکنان ستادی و عملیاتی این سازمان از ابتدای ماه محرم تا پایان ظهر عاشورا با به‌کارگیری تمام توان تجهیزاتی خود عملیات نظافت و رفت و روب خیابان‌ها و معابر شهری را بر عهده خواهند داشت.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند در مقابل تکایا، حسینیه‌ها، مساجد و امامزاده‌ها، اقدام به توزیع مخازن میلگردی و کیسه‌های جمع‌آوری کرده‌اند و نیروهای خدماتی و پاکبانان به صورت مستمر در تمام ساعات حضور عزاداران حسینی نسبت به تخلیه این مخازن و جمع‌آوری و جایگزینی کیسه‌های نو اقدام خواهند کرد.

عمویی تصریح کرد: از عزاداران حسینی درخواست می‌کنیم ظروف یک‌بار مصرف خود را در خیابان‌ها و معابر رها نکنند و با این کار پاکبانان سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر یاری دهند. امیدواریم با همکاری خوب عزاداران حسینی در تأمین رفاه و بهداشت شهروندان موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 593228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.