تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

بازار رمزارزها امروز نیز روند نزولی در پیش گرفت. درخصوص برخورد بیت کوین به سطح مقاومتی ۲۴ هزار دلار و سقف کانال صعودی پیش از این، صحبت شد و اکنون شاهد افت قیمت‌ها هستیم. بازار درحال از دست دادن ارزش خود است، پیش بینی می‌کنیم که روند بازار تا محدوده ۲۰ تا ۲۱ هزار دلار منفی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز شاهد کاهش ۱.۶۵ درصدی بیت کوین بودیم اما اترویم در میزان افت قیمت از بیت کوین پیشی گرفت و کاهش ۵.۸۵ درصدی را تجربه کرد، ارزش بازار رمرزارزها به مرز یک هزار میلیارد دلار رسیده است و بازار دیفای در محدوده ۴۹ میلیارد دلار است، شاخص ترس و طمع نیز در سطح ۳۱ واحد است و همچنان وضعیت ترس در بازار را نشان می‌دهد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۲ هزار و ۹۰۷ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۸۷ دلار

تغییرات: افت ۵.۸۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۸ دلار و شش سنت

تغییرات: افت ۲.۵۸ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۰ دلار

تغییرات: افت ۲.۷۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۹۵ دلار

تغییرات: کاهش ۴.۳۷ درصدی

سولانا (SOL): ۴۰ دلار و ۵۳ سنت

تغییرات: افت ۴.۸۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۶۴ دلار

تغییرات: افت ۴.۰۹ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۶۴ دلار

تغییرات: افت ۵.۹۰ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۸۳ سنت

تغییرات: افت ۹.۶۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۸۰ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۲ دلار و ۶۳ سنت

تغییرات: کاهش ۵.۳۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

 تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: اصلاح تا کف کانال صعودی.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

 تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

 تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

ارزش بازار حوزه دیفای

 تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

شاخص ترس و طمع

 تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

اخبار بازار رمزارزها

اولین شهر بیت کوین هندوراس روز پنجشنبه راه‌اندازی خواهد شد

بیت کوین ولی (Bitcoin Valley)، اولین شهر بیت کوین در هندوراس، روز پنجشنبه در شهر کوچک توریستی سانتا لوسیا راه‌اندازی خواهد شد. بلاک چین هندوراس، صرافی ارز دیجیتال گواتمالایی کوینکاکس، دانشگاه فناوری هندوراس، دیسنترال آکادمی و شهرداری سانتا لوسیا به طور مشترک این طرح را توسعه داده‌اند. قرار است تا ۶۰ کسب‌وکار این منطقه با هدف تقویت گردشگری ارز دیجیتال، بیت کوین بپذیرند.

تمام ۱۹۰ میلیون دلار سرمایه قفل‌شده در پل میان‌زنجیره‌ای نومَد به سرقت رفت

هکرها با استفاده از یک نقض امنیتی توانستند به‌شکل سیستماتیک تمامی دارایی‌های پل میان‌زنجیره‌ای نومَد بریج (Nomad Bridge) را به سرقت ببرند. طبق داده‌های پلتفرم دیفای لاما، ۱۹۰.۷ میلیون دلار از کل سرمایه قفل‌شده (TVL) در این پروتکل به سرقت رفته و تنها ۶۵۱.۵۴ دلار در آدرس آنها باقی مانده است. در اولین تراکنشی که احتمالاً شروع این رخنه امنیتی بوده است، هکری توانست ۱۰۰ رپد بیت کوین (WBTC) به ارزش حدود ۲.۳ میلیون دلار را از این پل میان‌زنجیره‌ای سرقت کند.

حجم معاملات باز اتریوم برای اولین بار از بیت کوین فراتر رفت

حجم موقعیت‌های باز (Open Interest) اتریوم در قراردادهای بازار اختیار معامله (Options) برای اولین بار در تاریخ از بیت کوین پیشی گرفته است. بر اساس داده‌های گلسنود، حجم قراردادهای باز اتریوم در بازار اختیار معامله دریبیت (Deribit) امروز با ارزش ۵.۶ میلیارد دلار از ارزش ۴.۳ میلیارد دلاری قراردادهای باز بیت کوین در تمام صرافی‌ها فراتر رفته است.

شرکت ساعت‌سازی هابلوت ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌ها می‌پذیرد

هابلوت (Hublot)، غول ساعت‌سازی سوئیسی که به دلیل ساخت ساعت‌های لوکس مشهور است، یک قرارداد همکاری استراتژیک با شرکت خدمات پرداخت‌های ارز دیجیتال بیت‌پی (BitPay) امضا کرده است. هم‌اکنون مشتریان هابلوت می‌توانند با استفاده از ۱۳ ارز دیجیتال که شامل بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو، دوج، بیت کوین کَش، لایت کوین و استیبل کوین‌هایی نظیر یواس‌دی کوین، دای و غیره می‌شود، ساعت هابلوت خود را خریداری کنند. مشتریان همچنین می‌توانند از طریق کیف پول‌های مختلف مانند بیت‌پی ولت، کوین بیس ولت، اکسودوس و … پرداخت‌های خود را انجام دهند.

یک کارمند خارجی ۱.۴ میلیارد وون از بوسان بنک کره جنوبی سرقت کرد

به گزارش رسانه‌های محلی در روز دوشنبه، یک کارمند خارجی بوسان بنک (Busan Bank) مستقر در کره جنوبی، حدوداً ۱.۴۸ میلیارد وون از وجوه مشتریان را به سرقت برده و از آن برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ارز دیجیتال مانند بیت کوین استفاده کرده است. بر اساس این گزارش، این سرقت بین روزهای ۹ جولای (۱۸ تیرماه) و ۲۵ جولای (۳ مرداد) صورت گرفته است. در گزارش رسانه‌های محلی آمده است که کره جنوبی به دلیل این سرقت، در حال بررسی بازنگری قانون حاکمیت مالی شرکت‌ها است. همچنین ناظر بخش مالی کره جنوبی اعلام کرده است که این اختلاس به دلیل فقدان کنترل‌های داخلی صورت گرفته است.

در ماه جولای بیش از ۴.۷ میلیارد توکن شیبا اینو سوزانده شده است

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شیب‌برن (Shibburn)، در ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) بیش از ۴.۷ میلیارد توکن شیبا اینو سوزانده شده است. شیب‌برن در توییتی اعلام کرد که ۴,۷۶۲,۷۴۵,۴۹۴ واحد از این میم کوین در ماه جولای از طریق ۵۰۵ تراکنش سوزانده شده است. گفتنی است که شیب‌برن در توییت دیگری اعلام کرد که ۶,۶۴۵,۸۷۲ توکن شیبا اینو، طی ساعات گذشته در یک تراکنش به کیف پول‌های مُرده ارسال شده است.

پیش‌بینی تحلیلگر معروف درباره افت اتریوم و رشد توکن‌های سولانا، کاردانو و پالیگان

پنتوشی (Pentoshi)، تحلیلگر ناشناس و برجسته ارزهای دیجیتال در حساب توئیتر خود تحلیل‌های صعودی و مثبتی برای توکن‌های بومی سه شبکه سولانا (SOL)، کاردانو (ADA) و پالیگان (MATIC) مطرح کرد. به عقیده او، توکن شبکه قراردادهای هوشمند سولانا یک مقاومت در سطح ۴۵ دلاری پیش رو دارد تا بتواند رشدی نزدیک به ۴۰ درصدی داشته باشد. توکن کاردانو نیز با تثبیت قیمت خود بالای سطح ۰.۵۵ دلاری، ممکن است ۲۵ درصد رشد کند.

همچنین این تحلیلگر معتقد است که بسته‌شدن قیمت توکن پالیگان بالای سطح مقاومت ۰.۹۸ دلاری، می‌تواند قیمت آن را تا ۱.۳۰ دلار افزایش دهد. او همچنین به دنبال‌کنندگان خود هشدار داد که قیمت اتریوم نیز اگر نتواند سطح مقاومت مهم خود در ۱,۷۰۰ دلار را بشکند، ممکن است با ریزش قابل‌توجهی مواجه شود.

نقشه بازار

 تداوم افت ارزش بازار رمزارزها

کد خبر 593226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.