عملکرد شهرداری تهران به اطلاع شهروندان برسد

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای اطلاع‌رسانی صریح و شفاف از عملکرد شهرداری برای شهروندان بنرهایی نصب شود تا بدانند مدیریت شهری چه اقداماتی برای شهر انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد آقامیری امروز -سه‌شنبه یازدهم مردادماه- در هشتادوسومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی صریح و شفاف عملکرد شهرداری در فعالیت‌های عمرانی و خدمات ارائه شده به شهروندان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده جلساتی را با موضوع "آسیب‌شناسی و ارزیابی علل سیلاب امام‌زاده داوود (ع) " بعد از دهه محرم داشته باشیم و مسئولان امر را دعوت کنیم تا در این کمیسیون حاضر شوند و پاسخگو باشند و سوالات و ابهاماتی را که از عملکرد دستگاه‌های متولی داریم در آن جلسه بررسی و یک ارزیابی و گزارشی را در صحن شورای اسلامی شهر ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح شهر تهران پروژه‌های خوبی زیرمجموعه معاونت عمرانی فعال شده است. بیش از ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای در حال فعالیت است که شهروندان از آن اطلاعی ندارند، بنابراین پیشنهاد می‌کنم بالای سر تمام این کارگاه‌ها تابلوهای روزشمار برای افتتاح نصب شود. ضمن اینکه بنرهایی را به همراه عکس‌های مربوطه در کنار این کارگاه‌ها نصب کنند تا مشخص شود که این پروژه چیست و چه گره‌گشایی را در صورت انجام برای شهروندان ایجاد می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: حتی برای ناوگان اتوبوسرانی که امسال پیش بینی شده حدود ۵۰۰ تا یک هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شود، باید در برخی میادین اصلی شهر تابلو بزنند و اعلام کنند که در چه تاریخی این تعداد اتوبوس در سطح شهر اضافه می‌شود و به ناوگان اتوبوسرانی می‌پیوندد که این امر موجب پویایی و رونق حمل و نقل عمومی را به دنبال دارد.

کد خبر 593174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.