حسینیه شهدای صفه میزبان عزاداران حسینی می‌شود

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه پنج شهرداری اصفهان از برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) در حسینیه شهدای صفه، برپایی موکب عزاداری در خیابان چهارباغ بالا و پرده‌خوانی عاشورا در میدان جلفا ویژه ایام ماه محرم خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد مصطفایی اظهار کرد: مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) در حسینیه شهدای پارک کوهستانی صفه از هشتم مردادماه آغاز شده و به مدت ۱۰ شب میزبان شهروندان است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام کاظمی و حجت‌الاسلام فرهادی سخنرانی این مراسم را برعهده دارند و مهدی خیامیان به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازد، افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در قسمت ورودی پارکینگ زاگرس در جوار آرامگاه شهدای صفه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه پنج شهرداری اصفهان، پرده‌خوانی عاشورا از دیگر برنامه‌های ویژه ماه محرم است که از دهم مردادماه آغاز شده است و به مدت پنج شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در میدان جلفا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی سیره و شخصیت حضرت عباس (ع) موضوع این پرده‌خوانی است، افزود: از ابتدای ماه محرم موکب حضرت رقیه (س) همراه با غرفه‌های فرهنگی، پایش سلامت، فضاسازی و همچنین غرفه‌هایی مرتبط با معرفی فرهنگ عاشورایی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برپا شده است.

مصطفایی افزود: موکب حضرت رقیه (س) در خیابان چهارباغ بالا روبه‌روی سی‌وسه ‌پل میزبان سوگواران و عزاداران حسینی است.

کد خبر 593150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.