مانیتور دوگانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

محصول جدید شرکت Mobile Pixels در کیک‌استارترز نمایشگری دوگانه با طراحی عمودی است که از قابلیت‌هایی مانند وب‌کم و بلندگوی داخلی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برندی به نام Mobile Pixels محصول جدیدی در کیک‌استارترز ارائه کرده است که پیش از این توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. مانیتور رومیزی دوگانه Gemions دو صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی LED دارد که وضوح هرکدام از آن‌ها 1080p است و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگرها از ۹۷ درصد گستره رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و خروجی ۱۰۰ واتی USB-C برای لپ‌تاپ یا دیگر دستگاه‌های پرمصرف ارائه می‌دهد.

مانیتور دوگانه Gemions می‌تواند مانند یک لپ‌تاپ باز شود؛ برای صرفه‌جویی در فضا می‌توان سطح آن را به سمت بالا کشید. صفحه کیک‌استارترز این پروژه می‌گوید که این ویژگی با طراحی بالا به پایین نمایشگرهای آن، باعث می‌شود نسبت به نمونه‌های رقیب، ارگونومی بهتری داشته باشد. مانیتور Gemions به یک وب‌کم 1080p و دو بلندگوی یکپارچه چهار واتی مجهز شده است. درگاه‌های این محصول در پایه آن تعبیه شده‌اند و علاوه بر خروجی USB-C با قدرت ۱۰۰ وات، پورت‌های دیگر مانند USB-A، اترنت، HDMI و اسلات کارت SD را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت مانیتور Gemions در حال حاضر برای حامیان مالی این پروژه ۴۹۹ دلار است و عرضه آن از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. این محصول در آینده با برچسب قیمت ۹۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این مانیتور مشابه نمایشگر ال‌جی DualUp است که ماه ژوئن با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه شد. این محصول در واقع دو نمایشگر ۲۱.۵ اینچی افقی است که به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند تا صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر در حالت پرتره ارائه دهد. نسبت تصویر این صفحه‌نمایش جدید ۱۶:۱۸ و وضوح پنل‌های دوگانه آن ۲۵۶۰ * ۲۸۸۰ پیکسل است. علاوه بر این، پایه‌های مانیتور Gemions امکان تغییر ارتفاع، شیب و چرخش به دو طرف را فراهم می‌کند.

کد خبر 592984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.