توافق نهایی برای تملک ۲۰ پلاک پروژه فاز ۵ عمار یاسر در قم

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید به اختصاص مبلغ یک هزار میلیارد ریال در سال جاری برای تملک پلاک‌های باقی‌مانده پروژه فاز پنج عمار یاسر، گفت: در فاز اول تملکات این پروژه تلاش شده تا ۲۰ پلاک تملک نشده از میدان معلم تا کوچه ممتاز آزادسازی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در حاشیه بازدید از پروژه فاز پنج عمار یاسر، اظهار کرد: تملک پلاک‌های باقی‌مانده فاز پنج عمار یاسر از میدان معلم تا میدان سپاه جزو اولویت‌های اصلی شورای اسلامی شهر قم است.

وی بابیان اینکه هنوز تعداد زیادی از پلاک‌های فاز پنج عمار یاسر تملک نشده است، ادامه داد: در فاز اول تملکات این پروژه تلاش شده تا ۲۰ پلاک تملک نشده از میدان معلم تا کوچه ممتاز آزادسازی شود، فرآیند توافقات با مالکان این پلاک‌ها نیز در حال نهایی شدن است.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در سال جاری مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای تملک پلاک‌های باقی‌مانده این پرونده در نظر گرفته شده است که به نظر می‌رسد، جهت تکمیل تملک‌های باقیمانده نسبت به افزایش اعتبار برای این طرح در شورای اسلامی شهر اقدام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری قم برای تملک تمام پلاک‌های باقی‌مانده این مسیر تا میدان سپاه آمادگی دارد و از مالکان درخواست می‌کند تا یاری‌گر مدیریت شهری در تحقق این پروژه مهم در هسته مرکزی شهر باشند.

محرری اظهار کرد: هم‌زمان با آزادسازی پلاک‌های باقی‌مانده، عملیات عمرانی نیز از میدان معلم تا کوچه ممتاز در حال انجام است، اما دراین‌بین وجود برخی تأسیسات برقی در محدوده خیابان معلم باعث طولانی شدن اجرای پروژه گردیده است.

وی در خصوص خاک‌برداری و سایر عملیات عمرانی این پروژه در جبهه‌های مختلف، گفت: امیدوارم عملیات عمرانی پروژه تا کوچه ممتاز تا پایان سال نهایی شود.

کد خبر 592841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.