شهرداری تهران طرح جامع زیباسازی را ارائه کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: الزام شهرداری تهران به ارائه طرح جامع زیباسازی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _یک‌شنبه نهم مردادماه_ در هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: طرح "الزام شهرداری تهران به ارائه طرح جامع زیباسازی شهر تهران" مورد بررسی قرار گرفت، مطالعاتی درباره این طرح در سال‌های گذشته انجام شده، هشت ماه برای تنظیم این طرح در نظر گرفته شده است که پس از آن باید از سوی مرکز مطالعات در صحن ارائه شود.

وی ادامه داد: با اعلام اینکه کاربست‌های اجرایی در برخی طرح‌ها لحاظ نمی‌شود و شهرداری تهران باید پس از شش ماه از ارائه و تصویب طرح، کاربست‌های اجرایی آن را مورد توجه قرار دهد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه چهارم طرح را به سمتی هدایت می‌کند که منحرف نشود، گفت: طرح جامع تنها محدود به یک برنامه پنج ساله نیست و نباید کوتاه مدت به آن نگاه کرد.

وی افزود: شهرداری را ملزم به ارائه این طرح می‌کنیم و مرکز مطالعات با محوریت سازمان زیباسازی، طرح را تدوین و ارائه خواهد کرد.

پیرهادی تصریح کرد: این طرح باید در برنامه پنج ساله چهارم حتماً لحاظ شود، اما افق بلندمدت‌تری را برای این طرح در نظر گرفتیم و در حال ترسیم این افق هستیم.

کد خبر 592632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.