تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده کرج افزایش می‌یابد

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از افزایش تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده این کلان‌شهر خبر داد و گفت: یکی از دلایل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی، افزایش قیمت خودرو است؛ لذا رانندگان باید از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، محسن امیدوارحسینی اظهار کرد: افزایش قیمت خودرو یکی از دلایل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی است، زیرا رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با قیمت‌های فعلی را ندارند و باید از تسهیلات بانکی در این زمینه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این مبلغ ۶۰ میلیون تومان به رانندگان تاکسی‌های پیکان برای خرید خودروی نو در قالب تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شد، اما این مبلغ برای نوسازی ناوگان کافی نبوده است، افزود: بر این اساس رایزنی‌هایی با مدیران بانک‌های عامل انجام شده است تا بتوانیم میزان تسهیلات را افزایش دهیم و شاهد تسریع در روند نوسازی خودروهای فرسوده شهر باشیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به گلایه رانندگان و مسافران از کمبود پول خرد، تصریح کرد: هر ساله با ابلاغ کرایه‌های جدید اقداماتی برای رند کردن کرایه‌ها انجام می‌شود تا رانندگان و مسافران کمتر با مشکل کمبود پول خرد مواجه شوند.

وی گفت: طرح کیف پول الکترونیکی در بعضی از خطوط در حال اجرا است و با رفع مشکلات و نواقص آن در آینده نزدیک در تمام خطوط تاکسی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 592557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.