بررسی لایحه مجوز هزینه‌کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای رفع مشکلات موجود باید لایحه مجوز هزینه‌کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱ بررسی و ارزیابی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی، امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ در جریان بررسی لایحه مجوز هزینه‌کرد رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانشان و جان باختن بیش از ۶۰ نفر از هموطنان به ویژه هموطنانی که در همسایگی امامزاده داوود (ع) جان خود را از دست دادند، تسلیت عرض می‌کنم.

وی با طرح این پرسش که تا چه زمانی قرار است این زنجیره آزمون و خطا در کشور ادامه یابد؟ ادامه داد: امیدوارم این حوادث ناگوار تکرار نشود و شاهد پیشگیری باشیم، قبل از این که نیاز به درمان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: سال گذشته شهرداری تهران را مجبور به برگزاری رویداد فرهنگی عطر سیب کردیم، اما اکنون تمام افرادی که دستور دادند، امضا کردند و چک دادند در مرجع قضائی پرونده دارند و یک سال است که درگیر این موضوع هستند و علت آن این است که سازمان بازرسی به درستی می‌گوید که بدون مجوز شورای اسلامی شهر هزینه کرده‌اید.

وی خطاب به مهدی چمران، گفت: من از رئیس شورای اسلامی شهر خواستم که در این خصوص نامه دهد، اما نمی‌دانم نامه شما مؤثر واقع شد یا خیر؛ البته ممکن است مشکلات موجود رفع شده باشد، اما تا یکی دو ماه گذشته مرتب مدیران شهروند و سازمان فرهنگی پیام می‌دادند که شما فشار آوردید تا طرح را اجرا کنیم اما اکنون درگیر مراجع قضائی هستیم. امسال نیز همان اتفاق افتاده است. فکر نکنید با این مصوبه مشکل رفع می‌شود.

امانی اضافه کرد: نمایشگاه اجرا شده است، اما اکنون به شهرداری مجوز می‌دهیم؛ روزها گذشته و هزینه‌هایی نیز پرداخت شده است و این مجوزها باید قبل از هزینه شدن از شورای اسلامی شهر تهران گرفته می‌شد. برای افرادی که زحمت کشیدند، مشکلاتی ایجاد شده است و این موارد موضوعاتی نیستند که مدیران شهرداری اطلاع نداشته باشند، لذا باید بسیار شفاف و روشن در بودجه شهرداری لحاظ و قبل از هزینه‌کرد اجازه شورای اسلامی شهر گرفته شود تا برای برپایی رویدادهای فرهنگی دچار مشکل نشویم.

کد خبر 592520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.