تقدیر شهردار دارالعباده از شهردار دارالمومنین

شهردار یزد از شهردار و شهرداری کاشان بابت امدادرسانی در سیل اخیر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار یزد در تماس تلفنی با شهردار کاشان از مساعدت‌های شهرداری به ویژه در زمینه تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در سیل اخیر قدردانی کرد. شهردار کاشان نیز در این تماس تلفنی بر آمادگی مدیریت شهری برای کمک به فرآیند مدیریت سیل در شهر یزد تاکید کرد.

شایان ذکر است شهرداری کاشان با هماهنگی استانداری اصفهان به عنوان معین یزد در حوزه مدیریت بحران، نسبت به اختصاص دو دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه لودر برای استفاده در سیل رخ داده اقدام کرد.

به گزارش ایمنا، استان یزد از جمله مناطقی است که این روزها درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده است. در پی وقوع بارش‌های شدید موسمی در ۱۸ استان کشور، شهر یزد شنبه هشتم مردادماه در عرض دو ساعت، حدود ۷۵ میلی‌متر بارش را در خود ثبت کرد.

بارش سالیانه در شهر یزد نزدیک به ۶۸ میلی‌متر است، این بارش‌های اخیر در شرایطی اتفاق افتاد که پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام نشده بود. هواشناسی به طور جدی احتمال بارش سنگین را اعلام نکرد و مردم آمادگی لازم برای رویارویی با این پدیده را نداشتند، از این‌رو سیلاب جاری در این منطقه تاکنون جان چند شهروند یزدی را گرفته است و چندین نفر نیز مصدوم شده‌اند که توسط عوامل اورژانس امدادرسانی شدند.

وجود ساخت و سازه خشت و گل در این شهر تاکنون خسارتی زیادی را به شهر وارد کرده است.

کد خبر 592471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.