رسیدگی به پرونده ۶۵ صنف مزاحم در کمیسیون ماده ۲۰ شهرداری کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: رسیدگی به پرونده ۶۵ صنف مزاحم در کمیسیون ماده ۲۰ شهرداری و پلمب ۱۵ واحد صنفی انجام شده است.

حمید دانشی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات کمیسیون بند ۲۰، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار جلسه بدوی در مناطق شهرداری تشکیل شده است.

وی به تشکیل شش جلسه کمیسیون نهایی بند ۲۰ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، افزود: به پرونده ۶۵ صنف مزاحم بنا بر برداشت شهرداری و شکایات واصله رسیدگی شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به صدور قرار کارشناسی جهت پنج پرونده صنف بر اساس آرای اصداری دیوان عدالت اداری، تصریح کرد: ۱۵ واحد صنفی نیز براساس آرای اصداری از کمیسیون بند ۲۰ پلمب شد.

وی درخصوص جمع‌آوری ۱۰ واحد صنفی براساس آرای اصداری از کمیسیون بند ۲۰، افزود: تلاش کردیم در جلسات با دعوت از رؤسای اتحادیه‌های صنوف مزاحم تبادل‌نظر برای انجام هرچه بهتر اقدامات انجام شود.

دانشی‌کهن با اشاره به نشست کارگروه تخصصی مشاغل در دفتر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد به‌منظور جانمایی زمین مناسب از اراضی در اختیار اداره کل راه و شهرسازی جهت ایجاد سایت ساماندهی صنوف مغایر با ساختار شهری اقدام شود.

کد خبر 592434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.