ثبت درخواست برپایی مواکب در سامانه «قم‌یار»

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تاکید به آماده‌سازی بستر لازم جهت درخواست و ثبت برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در نرم‌افزار«قم‌یار» گفت: برای تهیه ظروف یک‌بارمصرف با قیمت مناسب نیز هماهنگی‌های لازم با یکی از شرکت‌های تولیدکننده و معرفی هیئت مذهبی به آن‌ها انجام شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، سیدمجتبی سبحانی‌ثابت در حاشیه آغاز طرح علمداران خدمت هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم توسط شهرداری قم، اظهار کرد: شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری قم از سه ماه پیش برای استقبال و ورود به ماه محرم برنامه‌ریزی داشته است.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه آئین دینی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم و زائران، جلسات متعددی با مدیران شهری و مناطق مختلف برگزارشده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده روند مطلوبی در زمینه تبلیغات شهری و فضاسازی‌های محیطی، آماده‌سازی فضای شهر برای عزاداری و ارتقای ایمنی محافل عزاداری و مواکب انجام‌گرفته است.

وی درخصوص آماده‌سازی بستر لازم جهت درخواست و ثبت برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در نرم‌افزار «قم‌یار» گفت: برای تهیه ظروف یک‌بارمصرف با قیمت مناسب نیز هماهنگی‌های لازم با یکی از شرکت‌های تولیدکننده و معرفی هیئت‌های مذهبی به آن‌ها انجام‌یافته است.

سبحانی‌ثابت خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری قم آماده برگزاری محافل عزاداری در بوستان‌ها و سایر فضاهای روباز است.

وی نظافت شهری را از وظایف مهم شهرداری قم در برپایی محافل عزاداری دانست، گفت: شهرداری قم با تمام توان پای‌کار برگزاری باشکوه تعظیم شعائر دینی است.

کد خبر 592411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.