شهرداری به سرمایه‌گذار نگاه مشارکتی داشته باشد

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری یزد گفت: افزایش تمایل مشارکت سرمایه‌گذاران با شهرداری نتیجه ایجاد تسهیلات برای سرمایه‌گذار و برداشتن موانع حین اجرای پروژه‌های مشارکتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد اظهار کرد: از دلایل مشارکت نداشتن سرمایه‌گذاران با شهرداری در پروژه‌های مشارکتی، روند طولانی دریافت مجوز از دستگاه‌های دولتی است.

وی ادامه داد: زمان‌بر شدن صدور پروانه توسط شهرداری نیز یکی از چالش‌هایی است که سرمایه‌گذاران با آن مواجه هستند و می‌طلبد که این مشکل رفع شود تا ظرفیت انجام پروژه‌های مشارکتی افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: تناسب نداشتن نیازهای شهری با تمایل و نوع کاربری عرصه‌های در اختیار شهرداری در پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیز از جمله معضلاتی است که سرمایه‌گذاران با آن روبه‌رو هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها برای دوام و بقای خود نیاز به درآمدهایی دارند، گفت: شهرداری‌ها بر اساس درآمدهای پایدار است که می‌توانند هزینه‌های اداره و توسعه طرح‌های عمرانی، رفاهی خدماتی و به طور کلی در زمینه رفاه و آسایش مردم تأمین کنند، به همین دلیل باید پروژه‌های مشارکتی اجرا شود تا مدیریت شهری به درآمدهای پایدار برسد.

کد خبر 592170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.