اطفای ۸۶ حریق توسط آتش‌نشانان کرج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۸۶ حریق توسط نیروهای آتش‌نشان این کلان‌شهر در هفته گذشته خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور ۱۲۹۳ نیروی عملیاتی مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۱۹۱ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۸۶ مورد حریق و ۱۵۸ مورد نجات رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته چهار مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت، افزود: در این مدت بر اثر حوادث اتفاق افتاده، ۸۷ مورد نجات یافته، سه مصدوم و دو فوتی داشتیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تاکید کرد: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۱ حریق و ۱۰ حادثه، ایستگاه ۱۲۲ با دو حریق و ۱۳ حادثه، ایستگاه ۱۰۳ با پنج حریق و ۱۰ حادثه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۵ مورد جواز و ۴۳ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۳۲ نفر کارشناس صادر شده است، خاطرنشان کرد: ۱۱ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۱۷ مورد، هشت مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۱۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری، یک مورد بازدید از صنوف با حضور دو نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف، صدور شش مورد گواهی جهت علت حریق و صدور چهار مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۲ نفر کارشناس اعزامی طی یک هفته گذشته انجام شد.

کد خبر 592045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.