آمادگی شهرداری برای سامان‌دهی خیابان‌های ساحلی پلدختر

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر از آمادگی شهرداری برای سامان دادن به خیابان‌های ساحلی شرقی و غربی این شهر خبر داد.

مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر پلدختر جهت تقسیم کار و پیشبرد بهتر امور به تشکیل سه کمیسیون عمران برنامه و بودجه حقوقی فرهنگی و اجتماعی و محیط زیست اقدام کرده است که این اقدام باعث می‌شود موضوعات مختلف ابتدا با دقت بیشتر بررسی و پس از آن در صحن شورا جهت تصمیم نهایی طراحی شود.

وی گفت: جلسه‌های مستمری بین شورای اسلامی شهر و شهرداری در زمینه بررسی مشکلات شهر برگزار می‌شود که پس از جمع‌بندی، راهکارهای رفع آن‌ها نیز در جلسه‌هایی با حضور مسئولان مرتبط شهرستان مطرح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر بیشترین ارتباط کاری شهرداری با مسئولان را در دو حوزه مسکن و عمران دانست و افزود: این مشکلات به‌ویژه در حوزه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل مسکن و شهرسازی مطرح و پیگیری لازم در این حوزه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آزادسازی حریم رودخانه کشکان در بخش‌های ساحلی شرقی و غربی شهر پلدختر از مهمترین مباحث در رایزنی با مسئولان است، از این‌رو آخرین جلسه مربوط به این موضوع در استانداری با حضور مدیران کل بحران استانداری، بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، فرماندار و شهردار و شورای اسلامی شهر پلدختر در محل استانداری لرستان تشکیل شد.

حسینی گفت: راهکارهای لازم جهت رفع این مشکل در این جلسه مطرح شد که مجموعه شهرداری آمادگی دارد در صورت آزادسازی حریم، رفع مشکل املاک اشخاص حقیقی و حقوقی در حریم و رفع معارض، خیابان‌های ساحلی شرقی و غربی را سر و سامان دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر افزود: شهرداری برای این اقدام و انجام کار به صورت کیفی و اصولی نیازمند کمک و همکاری استانداری لرستان و فرمانداری پلدختر است.

کد خبر 592026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.