دستاوردهای خدمات شهری در حوزه هوشمندسازی ارائه شد

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: وجه تمایز یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با دوره‌های قبل، ارائه دستاوردهای معاونت خدمات شهری در حوزه هوشمندسازی و تکنولوژی‌های جدید شرکت‌های دانش‌بنیان و زیرمجموعه‌های این معاونت است.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور شهرداری اصفهان در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت، اظهار کرد: در این سه نمایشگاه که پس از چند سال توقف برگزار شده است، شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به معاونت خدمات شهری، مشاوران و شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت کردند.

وی تصریح کرد: برای بازدید از آخرین دستاوردهای شهرداری اصفهان در حوزه خدمات شهری از تمام شرکت‌ها، شهرداران کلان‌شهرها و شهرداران شهرهای استان دعوت به‌عمل آوردیم تا علاوه بر بازدید، در صورت نیاز خریدار تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه باشند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: وجه تمایز یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با دوره‌های قبل، ارائه دستاوردهای معاونت خدمات شهری در حوزه هوشمندسازی و تکنولوژی‌های جدید شرکت‌های دانش‌بنیان و زیرمجموعه‌های این معاونت است.

وی از شهروندان دعوت کرد با حضور در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و بازدید از بخش‌های تعاملی به‌ویژه پارک‌های بازی کودکان، نظرات خود را برای خرید اسباب بازی‌های مناسب محوطه بازی پارک‌های سطح شهر ارائه دهند.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان به بازدید از یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ به سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

کد خبر 591446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.