عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم مردادماه

در این بسته خبری از ساماندهی معتادان متجاهر در سنندج تا گسترش ۵۰ هزار متر مربع فضای سبز در سه ماه نخست سال و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر دوگنبدان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۵ درصد از بودجه امسال شهرداری بجنورد محقق شد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: ۱۶۳ میلیارد تومان معادل ۲۵ درصد از بودجه ۶۵۰ میلیارد تومانی شهرداری مرکز خراسان شمالی در چهار ماهه نخست امسال محقق شد.

معتادان متجاهر در سنندج ساماندهی می‌شوند

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: در راستای تحقق تأکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور در سفر به کردستان مبنی بر مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد، شهرداری سنندج با تلاش مضاعف زمینه ساماندهی ۴۰۰ معتاد متجاهر را فراهم کرده است.

گسترش ۵۰ هزار متر مربع فضای سبز در سه ماه نخست سال

رضا کارخانه، شهردار پردیس با اشاره به توسعه ۵۰ هزار متر مربع فضای سبز در سه ماه نخست امسال گفت: در همین مدت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز پلاک‌کوبی شد.

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر دوگنبدان

داود حبیبی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دو گنبدان گفت :۲ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی این شهر بازسازی و ۱۲ دستگاه تاکسی نیز نوسازی شده است.

مهار حریق یک درمانگاه در سبزوار

محمد همتی، مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: حریق درمانگاه شبانه روزی امام رضا (ع) این شهر با تلاش مأموران آتش نشانی مهار شد.

بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها برای رفع چالش‌های مدیریت شهری

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج از نیروی انسانی خلاق، نخبه و توانمند به عنوان بزرگترین سرمایه هر جامعه نام برد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان‌ها برای رفع مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری یکی از مهمترین اولویت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر سنندج است.

بهره‌برداری از پارک بانوان بجنورد طی چند روز آینده

سید جواد حمیدی، شهردار بجنورد از به بهره برداری رسیدن پارک بانوان بجنورد طی چند روز آینده خبر داد.

املاک فردیس را به نام شهرداری سند بزنید

محمدرضا احمدی نژاد، سرپرست شهرداری فردیس گفت: موضوع انتقال املاک فردیس مهمترین موضوع و اولویت در حوزه انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج است که باید در اسرع وقت انتقال اسناد به نام شهرداری انجام شود.

کد خبر 591434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.