معرفی و بیان رشادت‌های شهدا از مصادیق جهاد تبیین است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معرفی شهدا، بیان رشادت‌ها، نحوه تربیت شهیدان و ارتقای سطح فکری و فرهنگی ایثار و شهادت مصادیق جهاد تببین است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدمحمدصادق هاشمی در اختتامیه دوره آموزشی نوید شاهد که چهارشنبه _پنجم مردادماه_ در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن ادای احترام به ۱۷ هزار شهید خراسان رضوی اظهار کرد: خبرنگاران و همه کسانی که در رسانه فعالیت می‌کنند افسران جنگ نرم هستند. جنگ امروز در فضای واقعی و نظامی نیست در فضای مجازی و به صورت نرم است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ابزار دشمن شبکه‌های اجتماعی است که به صورت تخصصی به تولید محتوا می‌پردازند و یک هدف بزرگ دارند. وارونه جلوه دادن واقعیت‌های جامعه ایران، ناامید کردن مردم، کوچک نشان دادن فعالیت‌های تشکل‌های مردمی و مسئولان از اهداف اصلی دشمنان است.

وی تأکید کرد: شما عزیزان وظیفه دارید تمامی فعالیت‌ها در حوزه ایثار و شهادت را بازگو کنید، معرفی شهید بسیار با اهمیت است زیرا معرفی سبک زندگی، یک الگوسازی برای جامعه است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید به پرداختن به زندگی شهدا به ویژه مصاحبه با مادران شهدا گفت: معرفی شهید، بیان رشادت‌ها، نحوه تربیت شهیدان و ارتقای سطح فکری و فرهنگی ایثار و شهادت مصادیق جهاد تبیین است.

دوره آموزشی نوید شاهد به مدت چهار روز در مشهد مقدس با حضور اساتید برجسته سواد رسانه‌ای در مشهد برگزار شد. سایت نوید شاهد به صورت تخصصی به فعالیت‌های فرهنگی بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا و آثار به جای مانده از شهیدان می‌پردازد.

کد خبر 591379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.